CAUSEWAY BAY - 壽司處今村


昨 晚 老 闆 帶 我 試 新 野 ...就 係 壽 司 處 今 村 ...其 實 我 早 前 已 經 係 網 上 睇 人 介 紹 過 啦 ..好 啦 我 地 就 去 試 吓啦 ...7時 半 左 右 上 到 因 事 先 無 book定 位 , 好 彩 地 佢 地 都 俾 到 個 卡 位 我 地 坐 , 只 不 過 係 無 得 坐 bar枱...不 過 我 都 係 比 較 喜 歡 坐 卡 位 啦 ...好 啦 睇 吓menu先 ....原 來 佢 地 都 有 2個 set dinner, 一 個 係 $350 per person, 另 一 款 係 $500啦 ...大 致 上 都 一 樣 只 不 過 貴 d果 個 多 左 2款 食 物 ...最 後 我 地 決 定 叫 一 個 $350既 set, 再 散 叫 一 個 一 個 壽 司 拚 盤 , 一 客 海 膽 及 一 客 剥皮 魚 壽 司 老 闆 怕 我 唔 夠 飽 , 所 以 叫 壽 司 拚 盤 ...都 唔 知 有 無 攪 錯 ...不 過 個 d壽 司 都 非 常 鮮 甜 , 樣 樣 都 好 出 色 ...不 過 不 得 不 提 應 該 客 海 膽 真 係 好 鮮 好 好 味 , 反 而 老 闆 話 個 剥皮 魚 好 一 般 , 下 次 可 以 不 試 .至 於 個 set就 有 : 一 個 唔 知 咩 鬼 既 前 菜 (最 後 問 左 服 務 員 先 知 係 海 參 ), 不 過 真 係 太 硬 我 地 都 係 食 左 一 小 片 就 放 棄 , 另 外 就 係 刺 身 啦 (反 而 甜 蝦 同 埋 toro都 好 一 般 只 係 入 口 即 溶 就 係 食 唔 出 有 咩 鮮 味 ), 仲 有 一 客 唔 知 咩 小 食 好 似 係 八 爪 魚 啦 ..都 係 一 般 跟 住 就 再 來 2件 壽 司 (2件 都 係 味 道 清 淡 d既 白 肉 魚 ) - 非 常 彈 牙 ; 再 來 一 個 炸 左 既 芋 頭 配 上 一 個 玻 璃 汁 加 上 百 合 及 銀 杏 ...這 個 小 食 特 別 就 真 係 幾 特 別 不 過 味 道 就 一 般 啦 又 係 淡 而 無 味 ...; 又 再 來 3件 壽 司 今 次 就 係 甜 蝦 , 帶 子 及 三 文 魚 子 同 上 啦 鮮 甜 可 口 ....最 後 就 係 3件 青 瓜 小 卷 -可 讚 之 處 係 佢 地 既 青 瓜 來 貨 相 信 係 日 本 貨 式 啦 清 清 甜 甜 ...唔 錯 最 後 就 係 每 人 一 杯 雪 糕 , 老 闆 選 左 柚 子 我 就 要 左 綠 茶 ...以 柚 子 口 味 較 為 可 口 內 有 大 大 粒 柚 子 皮 , 至 於 綠 茶 都 有 好 濃 既 綠 茶 味 .總 結 , 無 論 食 物 , 服 務 及 環 境 都 令 人 好 滿 意 , 盡 對 有 下 次 .

留言

熱門文章