土耳其之旅 - day 2

搭左十幾個小時終於到左土耳其的奇石林區, 由於大家團友都坐左好耐機都怕大家無咩心情去觀光啦, 所以這日我地都係好輕鬆地去左奇石林幾個區分去睇下d奇石, 當然大家第一次來就更係好興趣就算佢帶左我地去一個唔係咩名勝地方, 大家都當左係一個旅遊勝力咁左影右影啦.
大家去左都唔知咩地方既地方影左一埋"奇石"之後, 我地就去左近仙境煙窗食左我地第一餐既土耳其午餐, 可能大家都無咩期望既關係, 所以最後都食得好開心咁走人.土耳其食物其實真係幾好味, 當中最常有就係蕃茄, 青瓜, 生菜, 茄子,仲有煮得好好味既飯, 仲有佢地既肉又真係煮得幾好味, 不過反而用來做kebab既燒肉我就覺得乾左d.
 
食飽飽之後, 導遊就帶我地去左個open air museum(居里默). 此地是當年基督教為左逃避羅馬人既追捕而曾經建立的石中教堂及住所. 入面有成十幾個church, 每一個church既牆上亦繒有很多圖關於聖經故事, 直到現在牆上的圖案及顏色都保存得好好, 當中最出名係蘋果教堂及雙蛇教堂.
 
今日簡簡單單就參觀完奇石林出名的open air museum, 最後我地亦好早比安排回到酒店休息. 明天就出發一早去坐熱氣球.

留言

熱門文章