土耳其之旅 - day 3 (part 1)

第2天我地一早就出發去玩我地既自費活動 - 熱氣球從高處欣賞奇石林區.
一早被安排車到一個空地上食左件蛋糕仔+杯熱茶先(個人認為似食西北風多d),跟住架車又再車我地去另外一處等個熱氣球降落, 我地一團就接住上去.又唔知係咪對這個自費活動太有expectation啦...點知都令人幾失望. 個hot air ballon controller都唔知係咪懶呢, 成日都帶我地低飛...低都唔緊要..係d草叢呀馬路旁低飛..叫我地睇咩呀睇條馬路定d什草呀..真係攞曬命..由開頭我十分興奮亂影一通..再企多十幾分鐘後..我開始就好想坐低又好悶悶到想佢快d降落.
好彩到最後十分鐘佢就開始升到好高俾我可以從高處欣賞奇石林既景色.
落地後, 又有另外一組就接住上去熱氣球啦...我地亦係草叢上飲香檳同埋派下証書俾大家...就係咁樣咁快又洗左us 250 啦.
回到酒店仲有半個小時食早餐,我地又快手快腳去嘆個豐富早餐先出門.
這個係rose jam..大家睇下真係有d玫瑰花係入面..不過我無食度唔知好唔好食.
 
仲有當地既唔知咩果汁...不過我又係無試度..hee..我怕太甜既野
大家睇下佢地有好多款乾果架...最邊果隻我都唔知咩來, 不過食落就似葡萄乾, 所以我地自己去到市場上都買左d食.仲有佢地d無花果乾都唔錯.
 
 
玩完熱氣球回到酒店再回合另外一d無玩既團友,我地又出發第3天既行程, 其間我地又被帶豬仔去睇左幾個佢地"所謂既景點"啦..當然每一個點都係俾大家落車影左十幾分鐘就走人啦..最有印象就係停底部車帶我地睇下一家三口既奇石喎...其實只要大家好有想像力呀係奇石林區每一塊石都可以影得一餐飽啦.當然出得來玩,人地放得低你去參觀就更係要開開心心咁參與啦..唔係就咪鬼去跟團啦.
去完影下石頭之後, 更係帶班豬仔去購買...今次參觀左一間由土耳其政府支助既土耳其carpet廠. 佢地當中都介紹得幾詳細幾吸引我...當然咁吸引我,我都要買番張carpet回去俾我既大老闆啦.不過買完之後每一程都幾後悔架..都幾重下....不過這裡d 女性大多數都會去學做carpet為生既.這間房內既女性全部都已經係教師級數, 如果要整絲既carpet仲要俾一個好有經驗既人整先得,唔係一個普通女工可以整架..咁又係萬一整壞左咁點算.
 
 
仲有介紹埋整絲既過程真係幾得意.
 
 
買完carpet, 我地又話去食lunch啦...hohoh..唔變豬都幾難.
 
 

留言

熱門文章