土耳其之旅 - day 3 (part 2)

中午去左唔知邊度既餐廳食魚餐, 圖上原來係heater都幾有特色喎..不過就無咩作用, 因為只係企係個heater附近先熱, 行開少少都唔覺熱架.
圖上係係炸薯角..好好味架如上配上少少佢地既醋仲正呀.其實佢地來來去去都係果d食啦...
今餐每人一條魚加少少什菜, 最後仲送上rice pudding...不過我無試..
 
食到咁飽...好彩地我地都有機會行下山, 今次帶我地由另一邊既山頭行到另一個山既山尾參觀希臘人以前既村莊...當然途中又帶大家睇下d用想像力出現既奇石啦..行完希臘村後, 我地就再行埋最後一個係奇石林好出名既"仙境煙窗". 其實"仙境煙窗"係由於火山爆發, 令到火山灰覆蓋成片土地再經過長時間的腐化及侵蝕, 形成最頂部都有尖岩石, 底部只有一支支好石柱形容就似金字塔形, 圓錐形或似戴左個帽子既石柱
行完這個名勝地之後, 我地又再次被人安排去睇下手飾啦..不過今次大家都空手上車啦.話咁快又第3天既行程完結啦.回到酒店見有時候, 我地盲 心思思想去試下土耳其浴.
事關今次這個導遊其實都幾懶惰,一早同我地講定佢唔會再特別帶我地去玩土耳其浴,所以叫我地係奇石林這間酒店內玩左去就算.咁當然我一早聽左湯美猫既介紹都一定心思思想試下..點知這間酒店既土耳其浴好特別...係特別怪.
明明標明土耳其浴+sauna係us 20; 另一個package就加多左peeling及foam massage就us 55.咁我地就一心一意試左土耳其浴就算啦...點知...原來平果個係自己沖涼就算係無人幫你, 當然我更係唔要啦..啦啦拿又走出去話要加錢做另一個package..咁樣先可以試到俾佢地幫我刷背啦..不過你問我覺得舒服嗎????當然麻麻地啦...foam massage亦唔似massage實在太流啦.
算數..叫做樣樣都試下先不枉此行.
做完massage係酒店食埋dinner就開開心心去disco(石洞歌舞),欣賞下土耳其旋轉舞同埋土皮舞.
我亦試左當地好特別既白酒,這款酒原本就係透明不過一加入水之後就變奶白色, 不過酒精成份都好高有成45%架...味道方面就更係.................難飲.有一陣味唔易入口..我都係飲左小小就放棄又係叫做咩都試下就算.
其實土耳其出名既旋轉舞都幾悶, 相反佢引入到埃及之後由埃及人跳既旋轉舞就好睇得多.
不過好彩後來d舞都有d音樂節奏..唔係都悶死.

留言

熱門文章