土耳其之旅 - day 4 (part 1)

不知不覺又到左行程既第四天..真係快樂不知時日過. 住左2晚係奇石林, 終於我地要走啦.坐車向期待既棉花堡出發. 不過今日我都要坐差不多9小時車程, 不過好彩間唔中都可以落下車去睇下名勝.
 
一早食完早餐, 我地行左一陣車程就去左一個地下石洞, 又係古時d人一起住既地方. 睇落都幾特別架, 更加覺得古時d人比起我地現一代既人有腦得多.可能我地宜家科技太進步, 反而令人腦退步.
這個係古時既廚房, 個洞係用來放食物既.
而這一個就用來放柴既.
這一間係佢地既房間..每一間房都幾大架..
這一個就係佢地既儲水庫啦.
這一個圓石係一度門來, 如果佢地受外敵入侵, 佢地就會用機關將個石門關上,咁樣就可以阻礙一下敵人既入侵令佢地有時間逃跑.
 
睇完一個地下石洞, 我地行左大約1-2小時又去左一個景點 - 藍湖.
 
大家睇下...個景點我只係影左一張相...都幾無聊.
其實點解叫藍湖..係因為如果天朗氣清既時藍天白雲, 咁樣就會反映到d湖水都係藍色之名藍湖.不過當日我地去既時候, 係陰陰地天所以就唔多好睇.
不過好在同場見到有人放羊, 所以我地大班團友最後係去影羊多過睇湖呀.
 
 
中午時段, 我地係中途站既一間餐廳度食飯就算..不過都係來來去去既湯, 沙律+燒雞+飯..
這一塊pizza呀好好味, 不過唔敢食多只可以食一塊試下就算.
今日我都係參觀唔到棉花堡..不過就會睇左地下棉花堡先. 估唔到地下棉花堡都好靚好吸引我, 當時我就想棉花堡一定比這裡靚好多.
這一個地下棉花堡真係好細架..大家行唔夠15分鐘就走人啦..不過我都係果度勁影呀.唔蝕抵
 

留言

熱門文章