土耳其之旅 - day 4 (part 2)

係part 1 忘記左提, 佢地仲帶我地去埋駱駝商旅到行下, 感覺又唔錯. 當時起這個商旅, d商人係唔需要俾錢住架, 事因佢地土耳其係要吸引d商人來土耳其做交易, 一般佢地可以有3日免費住宿..不過當然佢地唔係每日一間房啦..只不過一間大房入面有好多張床.
 
(hee...土耳其真係好多猫, 仲要好"痴"人架..超可愛, 這時其中一隻,我係商旅時見到既)
 
跟住我地就經過棉花堡既後面, 當然導遊都俾左少少時間我地影下相啦. 影左一陣我地就回酒店啦.
睇下d水入面勁多蝌蚪河
 
今晚我地就住係棉花堡附近既溫泉酒店.一到左酒店就安排食晚飯, 因為佢話想大家休息一陣可以多d時間去浸溫泉喎.
我地當晚食完飯休息一陣, 我地就落左去浸溫泉啦...一落到去見到個池都幾嚇人架. d水真係黑黑黃黃似d污水多d..不過當然果d係硫磺水啦..唔理啦對皮膚好既我一定要浸既. 落到水都唔覺太熱, 相比日本溫泉水, 這裡d水溫真係唔算高.不過我地浸左20分鐘都開始有d頂唔順, 最後要上水休息5分鐘之後先可以再落去浸.
不過我地都係浸多15分鐘就走人啦..當然一浸完回去再沖涼後我地就可以即刻訓覺啦...仲要訓得好好..

留言

熱門文章