土耳其之旅 - day 5 (part 2)

太太太懶, 明明已經好努力咁去寫自己個土耳其旅程..點知中途發生左少少野令我走左去另一邊沉迷當中, 所以無法專心寫.
今日再寫多日day 5發生咩事...其他day 5算係我咁多日當中最開心既一天,去完棉花堡我地跟住就去左以弗所古城.這個古城係公元41年開始建築, 係公元117年就完工, 直到宜家d建築物都保存得好好, 証明當時d人建築用材幾真材實料.
這個古城真係好大好多野行. 這個古城係古時d人既商業及宗教既重要城鎮, 亦都係中亞細亞的羅馬省市首都.這個古城以建築宏偉, 工程龐大見稱, 採用古希臘建築, 內有能容納2萬5千人的露天劇場.
 
這一個係古時既議事廳.
 
這一個就係醫院
這一個就nike之自由神喎...
這一個就係古時d人既廁所, 無錯佢地會一起去廁所一邊傾計一邊痾野...聽落都覺得幾攪鬼.
這一間就係妓女既房, 佢地仲會係牆上繒有佢地個樣架..
最正係這個就係妓院既廣告呀...
至於這一個就係可以容納2萬5千人既劇場...當時古人就係係度聽歌啦...佢地用咁既設計基本上個歌手企係中間唱歌都可以令到成場人聽到...真係佩服古時d人既智慧.
 
去完以弗所古城都好滿足, 今日既行程都完啦...最後我地就回酒店...
今晚住係古薩達斯即係位於愛琴海傍
. 我地晚上住既酒店亦可以望到愛琴海, 不過最令我開心就係我被安排住係一間最好view既房間, 仲可以影到好多日出既相真係好開心. 平時住既房都係要行好遠d位置一d都唔好, 估唔到今次咁鬼lucky可以住到一間咁正既房. d團友仲要好攪笑地要求入來影個靚view...
 
食完飯,我地就無出去市集行啦...只係去左酒店附近一間supermarket行一行就回酒店休息啦.
 

留言

熱門文章