土耳其之旅 - day 6 (part 3)

食飽飯又沖埋涼舒舒服服出去行下街...初頭都預計無咩野行, 最多咪行1個鐘就走人.點知原來個夜市真係好精彩, 所以我地行到晚上成12時左右先回酒店.晚上最多就係食店又有d cafe咁...真係有d似旺角咁好多野食, 又好多類似kebab既店鋪. 我地原本出去都無咩目的咁亂行, 後來俾我發現到土耳其既地下鐵, 我又好開心咁走入去亂影一通.

後來行到咁上下, 見到有waffle食呀..hee為食既我又走左入去叫左一個share試下..我叫左個waffle再加左d水果同開心果&白朱古力醬...都幾抵呀好似US 8都算唔錯呀.不過我叫左一個白朱古力醬太甜啦, 反而個開心果醬又幾好味唔錯.
後來我好再去到一條街果度真係好精彩好多人2旁都好多店舖, 真係似旺角既女人街咁, 不過成條街好長,我地行左好耐都未行完就回頭走啦.簡唔中仲有d street car係度行
 
最後我地回程時無意之中發現橫街有d似街市既店舖,我地又走左入去8下,原來有d店鋪買海鮮喎跟住隔離有d餐廳,可能似香港我地去鯉魚門咁買完海鮮去餐廳叫佢煮來食呀.
 
 
最後我地去左間小店買左d無花果乾同埋相中唔知咩乾就回酒店啦.
 

留言

熱門文章