土耳其之旅 - day 7 (完結篇)

以前寫blog真係好勤力日日update, 宜家愈來愈懶簡唔中先想寫下..最慘有時出街食飯已經唔想影相upload上blog啦..真係唔知點解失去左寫blog既動力?
都係要完成埋我既土耳其之旅既blog先...費時爛尾呀.
好啦..最後一日係土耳其呀..我地一早食完早餐就去遊船河...今次會睇到一條誇越聚亞2地既大橋...
這一隻就係我地今次會坐既船啦..都唔錯呀.
這一個就係水晶皇宮...遊完船河之後我地都會去既地方.
大家知唔知這個building係咩來.....原來係女子大學來...隔過少少就係男子大學..真係正呀間大學對海真係寫意...唔知咁樣讀書係咪會叻d呢?
這2隻就係土耳其既首富既船..真係勁呀...唔知我地香港首富又無一隻好似上圖咁大既船..基本上成隻郵船咁大呀..
這一條就係橫越歐亞大橋...去完諄船河之後..我地就去杜瑪伯爵水晶皇宮啦...不過這個皇宮要俾錢先可以影相既..當然咁難得來都係要影下既.其實以水晶皇宮為名主要係宮內採用左全世界最大之水晶吊燈, 入面真係好各大小既水晶燈呀..真係好靚好大...宮內仲有全世界最貴既地毯呀..基本上咩野最貴既野都係這個皇宮咁...估唔到土耳其既人咁有錢呀.
行完皇后食左個lunch又係市內行左一陣呀..其實導遊原本話今日我地有好多時間既.佢仲話多時間都可以帶我地行shopping mall...點知係istanbul真係好塞車呀...好地多左既時間都係去左塞車果度..都無機會行下當地既大型shopping mall啦....最後我地一早就食埋最後一餐係土耳其既晚餐就向機場出發回港啦...我地真係早好多..我地成團人係機場就等左成2-3個小時先有得上機呀..
不過這一團真係令我好滿意好開心, 無論食, 住,行程都好好.如果大家真係有時間, 土耳其真係一個值得一去既好地方.

留言

熱門文章