2010 ~ 台灣墾丁之旅後感

平時去旅行我都喜歡參加旅行團, 因為我懶plan行程又覺得麻煩,但5年前去台北旅行參加旅行團令我完全失望, 住已經唔好我係成個旅程一d記憶都無又唔記得d團友係咩樣..只係最記得有行夜市同去左九份,其他咩記憶都無.
上幾年都係一年去一次長程旅行, 今年有d唔同想對自己好d,忙完一輪就決定去一次短程旅行來relax下.
決定這次旅行都無咩時間..plan行程book 房等聯絡都唔係我做...hoho
今次旅程亦有我人生好多既第一次發生, 第一次住民宿, 第一次玩滑浪&滑板, 第一次坐電單車, 第一次一次過玩水上電單車, 甜甜圈, 香蕉船, 大力水手等水上活動, 第一次一日次內去左2個沙灘玩, 第一次曬到d皮膚係黑到"令"咁回港; 第一次夜間到郊外睇螢火虫同多類昆蟲.
不過今次都係我去咁多次旅行最開心最難忘亦最推介大家去既地方
如果大家喜歡陽光與海灘, 台灣墾丁一定岩大家玩.
 

留言

熱門文章