台灣墾丁~ Day 1

今次要就好多野加上機票都幾難book, 最後我地就坐下午機去高雄....加上delay左半小時,我地去到高雄機場都已經6時半, 好彩一早book左車去墾丁我地第一晚住既民宿..由高雄機場去墾丁最快都要1個半小時..去到民宿攪埋入房手續都已經8時左右
第一晚我地係住伯利恆
房間都幾整潔, 原來台灣d民宿全部d床都係king size既床wor..就算4人房都係俾2張大床...真係得意.
放低左d野, 我地就去附近租電單車為我地這3天代步工具...台灣人都幾nice我地用左1000台幣就租左3天機車用.真係happy
租左車之後,我地就出發去墾丁大街搵食la.
唔好以為我樣樣都有食, 2個人都係食左一條叫高梁香腸, 一串羊肉, 一串臭豆腐, 一包鹽酥雞+秀珍姑...再加這4日我每日都必定要買一杯既苦瓜鳳梨汁.
食完野行完都已經差不多11時,我地食飽就民宿休息, 準備明天去浮潛
 

留言

熱門文章