台灣墾丁~Day 3 part 1

不知不覺已經踏入第3天, 今次已經預備向佳樂水出發去滑浪...訓到都差不多成10時先慢慢起床..這一間係你起床後叫人準備早餐, 可以係外面食又可以係房食...當然咁好既環境更係出外同陽光一起食早餐la..真係估唔到此處既係美式豐富早餐
食完早餐後我地都就執埋行李又準備放低行李去我地最後一晚住既民宿放底再出發我地今日既行程.
由帆船石去佳樂水都幾遠路程, 好彩途中經過一d景點可以落車走走, 唔係要我坐成粒鐘電單車真係唔多得.
第一站去左
最"流"既塔睇wor...每人入場仲要$40仲要俾埋parking超唔抵..入面個公園都無野睇...
行完出來就買左個椰子水飲..明明叫佢唔好俾個咁大既我..我自己一個人都曬..加上個椰子好老呀..d水都唔清甜...:(
行完一個咁"濕"既景點,我地就行埋一個唔洗錢但我都覺得唔錯既景點...就係去到台灣最南點.
好彩我地開電單車,我地泊架細細既車係旁邊再行一條路直入..有時都覺得原來開電單車又幾方便.
又係照例影幾張相又走人.

中間都走左幾個景點,同埋見到d靚既風景又會停係路旁落車影下走真係一個幾寫意既日子.
原本見到d人話風吹砂都好靚, 但可能我地唔識搵d正既地方影相, 為証明自己都有到此一遊所以影左個牌
最最後我地去到我地要來既目的地~佳樂水..我地來到見到個橋原來每人要俾$10先行得..不過條橋好矮途中既景亦唔算靚..不過原來一陣我就係會去到這個灘玩衝浪la..hoho

留言

熱門文章