台灣墾丁~Day 3 part 3

最後一晚係墾丁住既係岩手, 外型都幾特別但內裡就認真麻麻..這一間算係同網上既照片出入最多...原本今晚我地係住有露台望海既房, 點知book房時有些誤會攪到最後店主俾左這間房仲要原本$2500減到$1800俾我地..不過老實我都係唔喜歡.
我地回來整頓左行李之後...我地又再去沙灘玩埋我地既煙花仔..同埋去墾丁大街...hohohoho無錯我真係stay左係墾丁4日..真係日日都要去先安樂...原因係我每日都要飲一杯苦瓜鳳梨汁lor..
今晚再試埋一個叫大腸包小腸..原來係d糯米包住條腸內裡仲有d酸菜咁..不過有糯米真係食唔得多..唔算特別好味.
見到有牛奶又買來試下..估唔到真係幾好飲..就好似我第一次係日本飲牛奶一樣香滑.

最後我地買左2盒水果再埋我既每日果汁買回去作宵夜.

留言

熱門文章