Day 11~巴黎遊(La Vallee Outlet)

最後一日係巴黎既行程同樣係我地英法之旅既尾聲, 想有一個完美既終結...更係去血拚一番!(其實我地留係巴黎咁多日, 真係每日都會買到D野回酒店, 來OUTLET之前我都已經爆口急, 仲要開左2個旅行袋用架啦)
當然我都有PLAN B,就係如果我係OUTLET買太多野,我都會去買多一個行李箱.
其實這個OUTLET就係同巴黎DISNEY一條前, 只不過前佢一個站下車.

今日只得一個行程全日都超輕鬆, 慢慢食完早餐後,我地就出發.因為今日係星期日關係, 要去這個OUTLET原本可以行經另一個SHOPPING MALL通過去就方便, 但星期日這個SHOPPING MALL都CLOSED左,所以要行一個大運先到.
首先入到去就搵INFORMATION CENTER睇下有咩優惠冊子, 最後係出示VISA CARD就可以換到6張10% DISCOUNT CARD, 但又唔可以連同特價野一同用.
咁即係唔用得.最後我係UGG買左2支CLEANSER先可以用到一張咁大把.

這裡都算幾多店舖, 而且又真係相對來講幾抵買. 當中最多中國同胞們在同一店舖就係非MONCLER莫屬. 第一次入去睇中左件白色
 羽絨褸, 但真係太多人啦一心一意最後走時先再入去買. 點知第二次入去又係咁多人但睇中果件 羽絨都無埋.勁呀買唔到就慳番, 反正我地都滿載而歸.

中午我地就係附近一間FOOD COURT解決, 這裡仲有中式快餐,不過我地就叫左一個雞腿餐SHARE食,再去PAUL到買左2件甜品
.

回程時已經4點多仲要開始落雪, 愈下愈多. 
今次既旅程真係好幸運最後果D先來下雪, 而且差不多日日都天朗氣清, 對我來講天氣唔算太凍啦幾舒服.
我地返到酒店都6時左右係酒店HEA一陣之後, 同友人商議決定係酒店附近睇下有無外賣, 咁樣可以舒服. 幸好俾我地行左幾分鐘就見到有意粉外賣店..


一邊食晚餐一邊煲CRIMINAL MINDS正呀.食飽執埋行李,休息啦, 明天要早起早D到機場攪埋退稅

留言

熱門文章