Day 12 ~ 巴黎機場

今日係真真正正要離開巴黎早上11點機, 我地提前4小時出門預埋車程及攪退稅應該無問題.

一早落去食埋最後一日既早餐, 雖然日日都係食果D野有點悶, 但最後一日食竟然覺得味道好好有D唔捨得.

7點CHECK OUT完就拖住2個行李, 每人一個大袋及背包走人. 去到車站仲要搬樓梯真係有點想死.

做完一輪早操後, 安心地坐METRO直接去機場. 其實之前都有考慮坐巴士, 但我地計落係坐METRO比較近D加上怕塞車, METRO比較安心D.

去到機場先係8時半, 我地先去攪左退稅先, 幸好係我地預早來機場, 我地係無咩人既情況下都攪左1小時. 如果再晏D來多人真係要預2小時都唔出奇.

攪完退稅辦埋登機,係個機場亂走一通買多少少手信之後, 我地就入去等上機.

12天既英法之旅都完成亦安全抵步香港再繼續工作搵錢再去旅行.

今次巴黎最大既收獲唔係買咩手袋, 而係去各大超市買D罐頭食物

留言

熱門文章