Day 2 ~倫敦遊(大英博物館, 大笨鐘, 西敏寺聖)

因為我地要避左PEAK HOUR出發, 基本上每日我地都好輕鬆可以訓晏D又可以慢慢嘆個豐富早餐先出發. 今朝我地亂行搵左間原來TRIPADVISOR 推介仲有4粒星既餐廳食早餐.
食過早餐後我地今日既第一站就係大英博物館, 今次既旅行唔知係懶既定凍, 大家都無咩影相就連博物館外面我地都無影到
好多人都叫佢賊仔館真係名副其實.
當年去埃及都睇唔到咁多佢地既文物呀, 係這裡一次過睇晒.



仲有其他國家既文物展品好似希臘, 歐洲, 中國就連韓國, 日本, 連馬來西亞, 泰國都有認真厲害.


其實好多這些博物館都有好多人走入去畫畫架, 這一個係我自己覺得畫得最似. 行左差不多4小時後, 我地就出去附近搵食. 中午叫左個什菜湯及ROASTED BEEF WITH YORKSHIRE PUDDING. 其實英國每餐既份量都十分驚人, 基本上一個人都幾難食得晒一份餐, 更好此店有得選CHIPS/SALAD, 更係選D健康來食.


食飽之後我地又出發向下一景點大笨鐘, 國會大廈及西敏寺出發.其實這3處景點都好近, 出左地鐵第一站更係大笨鐘影張相, 再行去國會大廈見到掛左英國旗即係代表英女皇係入面, 真係估唔到佢咁勤力下午4點仲係度工作



最後再入埋西敏寺參觀,這裡一直都係君主安葬又係登基加冕既地方.  睇下倫敦既天氣真係唔係我想像咁差, 每日放晴既機會都好多真係好舒服.


今日既行程又完畢, 當然晚上就更係又去行下街, 晚上就去左食FISH & CHIPS啦...好熱氣不過又真係超好味.下面果個係SEAFOOD PLATTER同樣美味, 特別係個炸魷魚真係好想再食.





留言

熱門文章