Day 5~巴黎遊(老佛爺SHOPPING)

今日只係坐EUROSTAR從倫敦去巴黎, 時間非常充裕可以訓晏D先CHECK OUT再慢慢拖個行李去我地覺得最正既餐廳食埋最後一次既FULL DAY BREAKFAST就離開倫敦.
今日友人照舊要大大份既OMELETTE,我就要左個素食既FULL DAY BREAKFAST, 其實2個份量都十分驚人. 不過唔緊要這一個夠我地由早上消耗到晚上係巴黎先食晚飯.

真係嘆完個豐富早餐之後, 我地就去KING CROSS火車站見到都未有我地班火車顯示入口處, 我地就係個火車站再轉行影下相睇下仲有無野買.
 點知當我地係CATH KIDSTON睇下野時, 突然聽到廣播話我地班火車最後招集入境, 嚇到我3魂唔見7魄咁拿拿聲勁跑入去過海關. 原本想買野飲小食都唔敢, 乖乖地快D上火車算數.
經過幾小時既車程, 我地終於到達巴黎啦.
今次我地都係住係GARD NORD 火車站附近步行都只係5分鐘到十分方便. 最正係這間酒店當時做緊PROMOTION俾我BOOK到又抵仲要包埋早餐既酒店都算唔錯.
CHECK IN完我地放低晒D行李就即刻向老佛爺出發血拚一番, 其實到左SHOPPING MALL時已經5時我地都係得番2小時既SHOPPING 時間, 又怕買完野退唔到稅樣樣都好似好趕急. 最後成功買到心頭好後, 我地係附近搵食. 第一餐係巴黎食既晚餐都算令人滿意, 起碼食到我地至愛既BEEF TARTARE另外再叫左個香草長通粉一起食.估唔到巴黎既飲品係咁貴, 無論大小餐廳一杯汽水/橙汁都要EURO$5貴過倫敦呀.不過整體來講, 巴黎既食物真係好有水準, 特別欣賞係佢地既甜品,細緻又美味最重要唔會太甜呀岩我口味!!

食完這一餐豐富晚餐後, 我地又行番去酒店當散步. 同時睇下附近有咩超市去SHOP下.

留言

熱門文章