Day 6 ~巴黎遊(奧賽博物館, 巴黎鐵塔, 凱旋門, 香榭麗舍大道)

係倫敦4天總算每日都訓得好好, 但轉陣到巴黎之後就真係唔算好訓. 第一晚仲要係床卷到早上4點幾先有得訓一下, 點知7時無啦啦就見到個電視機自動開左.
當時真係咩睡意都無考慮左3秒決定要叫醒友人....友人都係安慰下話可能攪左時間掣. 其實這間房住落都唔會話唔舒服, 但一早自動開左部電視機都咪話唔驚呀.我自己心想如果第二晚我關左總掣仍然會自動開電視既話, 我都係要落去FRONT DESK要求換房.
訓得唔好不過尚算精神, 食飽早餐之後我地就決定今日去羅浮宮,原因今日天氣都唔算好簡中有雨最岩就係室內活動. 去到羅浮宮後, 見到水靜河飛,得幾個人係度咁正. 心想係唔係冬天呢?無咩人既?入場前仲係面外勁影相片, 點知行到門口先發現星期二休館

無計啦...浪費左車費,我地就轉去MUSEE D ORAY(奧賽博物館), 原本係可以慢慢搵路行去, 但當時又凍又下雨, 我地都係決定用好轉接既方法坐METRO去.
入場時就順便買左張4日既PARIS MUSEUM PASS. 

這一個博物館原先為火車站, 車站關閉後改建而成, 入面都有幾個出名既畫家既作品如梵谷, 畢加索. 這個博物館係唔準影相而且背包一定要放係CLOAKROOM, 所以行時都幾輕鬆.
此處都幾大分5個樓層. 當日就只有1, 2及5樓開放, 行左3個半鐘後, 我地決定係博物館頂樓食埋午餐先走人. 這裡既午餐, 因我唔算肚餓而我對店前既甜品深深吸引住, 所以我決定叫個開心果味千層餅作午餐, 而友人就叫左個牛肉炒麵. 我這個餅超級好味, 亦係我第一餐係法國食既甜餅,不過價錢絕不便宜. 

後來先發現出面餅店買既只係佢既1/4價錢, 真係攞命!!這一間餅店幾特別, 店員入左個產品後, 我自己入錢係部機就自動找錢幾好呀避免左D人手找錯既問題. 選左個PEAR TART同樣美味相比之前既千層餅只係1/4既價錢真係認真抵食.


食飽之後, 我地就向巴黎鐵塔出發, 原本都想上去但去到見到條長長既人龍, 夏天排隊等下都無所謂, 但冬天加上勁大風最後都係留下影下相留念算啦.
跟住我地又再行去凱旋門, 我地出門都算好好彩行到咁上下天色已經變得好好仲有少少太陽真係舒服.

嘩原來行上凱旋門都唔少野好似話一共有二百多級樓梯, 一口氣行到上去成個身都暖晒.再行上最頂時就可以睇晒成個巴黎風影, 而且我發現係凱旋門影去巴黎鐵塔仲美麗. 睇度影完相後, 我地就向 香榭麗舍大道出發又想血拚一番, 點知成條街無一樣野岩我心水, 只係搵到我最想試既LEON餐廳及LADUREE既MACARON. 這一間LADUREE係我見過要大排隊既, 其他分店都唔係好多人. 不過第一次遇見更係要排隊買D來食.

行到咁上下後我地就入去食晚飯啦, 友人好恨食飯就叫左個青口三文魚配飯; 而我就為左想食沙律就叫左個芝士焗青口.喜歡食青口既人真係要來食, 佢地既藍青口細隻得來好鮮甜, 而且相對我地之前果2餐, 這一間算係非常便宜. 

食飽後, 原本想再去凱旋門影夜景, 但我真係無咁既體力, 唯有回酒店休息啦.回酒店前係超市買左支巴黎出既啤酒飲(係希望可以有得訓下覺, 點知飲左都係訓唔到仲要好精神最後都係攪到3點幾4點先訓到覺
)這支咁既啤酒大家認住千奇唔好買來飲, 真係好耐無飲過咁難飲既啤酒, 生力啤都正過佢.

留言

熱門文章