西班牙之旅 ~ day 7 Montserrat (蒙塞拉特) & santa cova (part 2)

係上面亂行一通之後, 我地又再次落埋下面sants cova睇下有咩行,心想仲未見到黑色聖母像, 點知去到下面又係見到2條路選擇但又無路版, 不過好多人都係選一邊路行,所以我地都係發揮我地本領 - 死跟.
其實來這個山真係唔算做得好足資料收集, 基本上我地真係亂行就算.大概只係知道有d地方我地應該miss 左無行到, 不過無計鬼叫自己懶來前無做足功夫...我地行到一半都唔覺得有咩野睇, 中途我地都問過人有咩睇,但佢地都話入面無咩特別, 但好彩我地都堅持行埋果d路程, 最後都俾我地來到睇黑色聖母.
hohoho..終於覺得來到一個指定景點影相幾開心, 行完後都差不多4時10分我地都準備要走唔係遲d怕太多人無位坐就死. 點知落山既Cremallera車要成5時多先有, 所以我地有時間又走回上去睇下有無機會摸下大教堂內既黑色聖母, 點知都係唔得又係要大排長龍. 無計啦, 我地走啦. 回程時2條友仔, 係火車到又化身一頭豬.
回到巴塞都已經7時左右, 我地決定係酒店附近搵食就算,  所以都係回酒店沖下身先再出發食飯...我地前一晚已經見到酒店後面街成條街都好多食店, 我地就係果d長長街搵食, 最後俾我地見到一間有中國人, 好有親切感我地決定係度食.
這一餐亦係我地覺得成個巴塞隆納旅程中最好味又最抵食, 果碟燒什錦海鮮都係euro$15, d海鮮真係好得當中青口最正, 其次d魚亦同樣好好味. 原本我地仲想最後一晚再來幫襯, 點知最後都來唔到...

留言

熱門文章