Day 9 ~巴黎遊(協和廣場, Musee National de L Orangerie, 歌劇院及巴黎聖心院)

其實今日既行程都算緊密, 幸好天朗氣清, 最岩我地全日室外活動.
 食過早餐後我地就向協和廣場
出發首站就係  Musee National de L Orangerie. 一個富有印象派既畫作以及莫內既晚年作品.
行完時間尚早, 我地開始盤算要再去羅浮宮定去歌劇院. 因為我地想黃昏時刻去巴黎聖心院. 最後我地都係選擇歌劇院走一走比較好. 自己知自己事, 這幾日來日日都對住D畫作真係咩都夠晒皮, 反而真係好想欣賞下歌劇院既華麗氣派. 可惜當日表演場地無開放參觀, 細問職員話可能4點會閞放, 但我地沒再走回頭路選擇去聖心院. 

這個歌劇院真係好靚, 如果有機會係度欣賞一場歌劇真係好.發夢ING, 不過入場費都幾貴要成EURO 9, 仲要無得參觀表演場地真係有少少失望!
因為歌劇院好近老佛爺.......................HOHO無錯我地又再最最後一次既衝刺. 真係再無機會來架啦, 因為當日已經係星期五, 星期六我地全日係OUT TOWN. 星期日又唔開, 星期一我地又一早機...今日唔來無咩機會. 不過今次係主攻超市部買左D罐頭呀, 鵝肝, 罐頭鴨腿, 鴨胸肉.買完野就先放低D食物回酒店後, 就出發去聖心院. 去程時怕唔識搵路唔想博,所以我地就決定坐METRO去, 其實真係好近只係坐2個站就到. 一出閘已經見到個聖心院, 加上天氣好行上去時都好舒服. 走左入聖心院行左一個圈後, 我地再係周圍既小街行行, 有一處有好多畫家幫人畫下畫, 有D畫家就賣佢地既作品. 

差不多6時我地要回酒店附近食晚飯, 不過今次我地回程就決定行路回去順便睇下巴黎既街道小店.今次真係有收獲, 俾我發現一間店舖專買PARMA HAM及芝士. 初時都係八卦走入去睇下, 見到個女士買左一款PARMA HAM後, 我又要跟.點知店主超好俾我試食, 唔試都唔知咁香. 忍不住再買多一款就有PEPPER味既.友人就獨愛芝士, 又係試食後買左一款芝士. 

我發現原來好多巴黎店舖都有人識講英文, 好似今次這間小店就算大叔唔算好識講, 但都講都D簡單英文加手勢搭夠, 完全唔成問題呀.
係間小店又花左20分鐘之後,距離我地食晚飯好似仲有30分鐘, 加上天黑而且開始下大雨, 我地真係要加快腳步. 幸好我地都提早到達餐廳, 時間仲早加上成個餐廳都無人可以隨意亂影.
 今日已經唔見左昨日位靚仔WAITER, 換來又另外一位型男, 原來這一個比昨日果位更細心!!
最正係佢俾左MENU我後, 再指黑板上既TODAY'S SPECIAL...但全法文..我其實真係有用心睇過, 但無一個字可以估到出來除左FOIE GRAS之外...最後都係忍不住問靚仔!!
今日我決心要食2個甜品呀, 所以我SKIP左前菜友人話要湯, 有菜湯/魚湯選擇更係要試下佢地既魚湯. 唔好講笑這個魚湯真係一流好香濃既魚香. 平時飲亞媽煲既魚湯就奶白色, 估唔到西式魚湯就係橙紅色, 唔知係唔係用左蕃茄一起煮呢???不過真係令人回味. 

至於主菜 要左2款既魚配飯, 另外就試左佢地既牛扒.今次二款既主菜都比前日都較為平淡. 可能前日二個都算重口味D, 今日既串燒魚都魚肉都算鮮甜不過唔算特色. 至於個牛扒我更覺麻麻,牛扒好難切開(已係叫5成熟)唯一係牛味算濃郁.

最後來到我最期待環節~甜品. 我地點左個檸檬批及一個甜品拚盤包法式焗蛋糕,CREAM BRULEE, SOBERT及一杯ESPRESSO
單單個甜品拚盤已經好勁好抵食啦..HOHO不過樣樣都叮叮咁小仲要個法式焗蛋糕好甜有點好似焗西米布丁咁唔算好味, 至於CREAM BRULEE就超正可惜就係份量太少, 而個SOBERT酸酸甜甜同樣美味.

另外一個檸檬批大家喜歡酸既就一定要試...一小個批好似用左10個檸檬去做咁夠酸夠香非常美味.

今次預左要貴過前一晚, 點知出來係一樣價錢....原來亞型男WAITER將我地叫既食物變左SET DINNER 1(前菜+主菜+甜品), SET DINNER 2(主菜+甜品). 好抵食呀!!
此小店喜歡用上新鮮水果配主菜, 用上水果酸甜配合食物. 就算佢地既飲品果汁都喜歡加幾款不同水果,除左令到食物增加色彩更加提升食物既味道!!
當晚星期五我地都好慶幸早有一晚有位試到亦同時BOOK定星期五. 因為我地當晚又見到幾個人都食左閉門羹

留言

熱門文章