Paella 西班牙海鮮飯(附食譜)

煮得gazpacho更係唔少得paella, 第一次去西班牙第一餐就係食paella印象好深刻同埋好好味, 回港都無去過西班牙餐廳食野, 突然想起就自己係屋企煮個paella回味下...
係網上又係勁搵勁搵食譜為求一次成功更加係youtube睇左好多個不同既煮法, 最後搵左一個自己覺得幾滿意既食譜來試下.
煮paella當然唔少得就係要米, 但係好多人都搵唔到paella既米就改用arborio rice, 點知好好彩俾我係家附近既超市見到有paella米買就更係唔洗用代替品, 另一個靈魂就係saffron又係好似唔得咁...不過d人又係話唔用saffron用黃薑粉一樣得...仍然見到香港都有saffron買就買來試下..不過最後我都係覺得應該用黃薑粉係可以, 不過煮出來既飯唔會好似用saffron咁金黃咁靚..味道反而唔覺得有咩特別.


2-3人份
材料:     米 300g
chorizo西班牙腸    半條切粒
(有d人喜歡加上雞肉, 但今次我覺得太多料所以無加)
洋蔥 1個切粒
蒜頭 6粒切粒
蕃茄 1個切粒
青/紅/黃椒 1-2個切粒(留半個切條作最後放係飯上)
海鮮 (隨個人喜好, 今次我用左蝦, 魚同大蜆)
saffron 少許
paprika 1茶匙
清湯 (與飯比例係1杯飯1.25杯水)

(用平底pan)

製法:
1)因為我唔想買雞湯反正我有買蝦同魚,我用蝦殼同起左魚肉既魚骨煮左個上湯, 湯內加左少少saffron等煮飯時就可以用
2)用大火加olive oil起將洋蔥同蒜炒香加入chorizo, 炒到差不多金黃再加入青椒同蕃茄, 最後就加入米(盡量令到d米平均係個pan到同埋唔好炒d米)
3)加入清湯後就可以將火轉中火, 再加入海鮮材料同切了條形既青椒作點綴(如果大家係用魷魚難熟既海鮮就最好加米前炒一炒咁樣就好d, 但今次我d海鮮易熟我就全部係最後先加)
4)如果大家個火力唔夠可以用蓋, 蓋5-10分鐘等d海鮮熟同收乾水就ok
5)最後加入一個檸檬, 關火等5分鐘就可以上枱開飯.

留言

熱門文章