2014瑞典芬蘭之旅~禦寒準備篇

這2年都係極光年, 上年無去到所以就剩番今年所以我都把握時機向北歐出發睇北極光.

每次去長程旅行我都會早好幾個月準備, 原因整個12月份都好忙基本上都無咩機會可以睇旅行資料, 加上今年農曆新年在2月頭, 計下計下距離預計出發既日期都得回4-5個月真係唔算多.

幸好8月份岩岩完成我既短程旅行回來之後, 就有時間可以研究下芬蘭之旅. 今次唔洗太花時間研究坐咩AIRLINE, 一想到去芬蘭睇左幾個BLOGGER都係最後鎖定坐FINNAIR最岩時間, 而且價錢都OK.

攪定好機票編好行程之後, 我10月已經忍不住要準備禦寒衣服...HOHO..今次都算好快攪定晒D野.

有一晚就去左UNIQLO買左D HEATECH 襪, 仲要係淘寶買左D MASK, 手套呀又去買左人生一條雪褲.

相信禦寒衣物都叫OK, 只係倒數準備出發我既極光之旅.





留言

熱門文章