2014瑞典芬蘭之旅交通篇~訂購芬蘭火車VR教學篇

其實去得芬蘭一般都會去北部, 無論你由南去北又或由北回南部芬蘭HELSINKI時候, 一般都係坐火車/飛機.

好多人都會去埋KEMI坐破冰船及睇冰堡壘, 所以都會KEMI回HELSINKI. 只可惜今次我決定坐破冰船事因個D時間完全唔就我, 最終我地都係決定唔去KEMI改多左既日子就去多一個國家行下再加上坐郵輪仲好.
今次無去KEMI, 所以我地就由ROVANIEMI回HELSINKI, 而這程過夜火車費用一D都唔平, 如果無做優惠而又想有包箱訓既話就要成EUR230左右

不過唔好以為愈早訂就會有優惠, 唔知點解北歐既火車唔會愈早就愈平, 只會係就岩佢出優惠先會有機會有JETSO.

好似我這張火車票咁我由9月日日睇, 睇度10月尾先捉到佢出這個優惠.唔理咁多見平左成EUR100更係即訂.https://shop.vr.fi/onlineshop/Welcome.do?request_locale=en

想搵JETSO都係要付出既, 每日去網站睇下有無咩OFFER出就會有成果.
岩岩10月最後一日俾我見到有NIGH TRAIN SPECIAL OFFER真係太開心.

原本要EUR173(未計包箱)特價就118啦.
選好自己想要既時間, 到選SEAT TYPE, 2個人住一個包箱有得訓有包埋洗手間就選SLEEPING COMPARTMENT, 再點選SPECIAL COMPARTMENT 選擇SLEEPING COMPARTMENT FOR 2 PERSONS ENSUITE SHOWER.

因為選SLEEPING COMPARTMENT, 所以最終價錢係EUR 138相比原價成EUR 230真係慳左EUR100真係唔少架,特別去北歐旅行樣樣花費都幾多.慳得一蚊得一蚊啦.

選好後因為選位要出發前60天先可以有得選位, 所以付款後會SEND EMAIL有個ORDER NUMBER到時再選位就可以啦.

如果大家都係2014年去芬蘭, 宜家VR就係做緊PROMOTION啦..由11月1日-30日, 大家唔好錯過!

留言

熱門文章