2014瑞典芬蘭之旅交通篇~訂購Stockholm (斯德哥爾摩)-Tallinn (塔林)郵輪篇

其實去瑞典Stockholm 有少少原因係想坐下郵輪. 雖然我好怕坐船, 但見到好多人介紹這程郵輪好值得坐下, 反正我地又無去Kemi坐破冰船,所以我地就用左這筆錢去多一處地方及坐郵輪.

由斯德哥爾摩去芬蘭既郵輪, 我只有2間船公司可以選擇:
1)Tallink Silja Line http://www.tallink.com/(Stockholm - Helsinki/Tallinn)
2)Viking Line http://www.vikingline.com/ (Stockholm - Helsinki)

*另外一提示係如果訂船票係平日星期日至四又會比較平D, 因為當地好多人都會利用個weekend去其他地方玩, 所以船票係星期五及六都會比其他日子貴.


致於2間公司既評語大致上都係話Tallink Silja價格會貴少少但就舒服少少船倉會比較好D, 另一間就會多旅行團/學生都會幫襯多D, 所以出現醉酒事件及船倉都會比較嘈一點.

好不幸地我只有一天可以選擇, 就係最貴既星期五出發.
我查過2間公司, 住B Class既話都係差Eur 20,加上我去左Tallinn遊半日再回Helsinki, 這樣既行程會比較好D又慳回D時間及一程船費, 所以大致上都鎖定Tallink Silja Line為先.

對於我這些又上左年紀又想平既人士來講, 更係想坐Tallink Silja Line而付出Viking Line既價錢,
所以我試過用芬蘭/瑞典語去試下睇下有無平過用英文, 點知計出來都係差不多價錢, 所以這個方法用係北歐好似唔係好得. (因我查火車票都試過)這個方法都失敗, 而我又無Europass又無咩優惠可言, 所以我只有"等". 反正距離出發仲有3個月都唔需要急啦.

每日去查單程由Stockholm - Tallinn船票已經係我返工指定動作 我只望有一天佢既船票會由Eur 173變左做100就好...
哈哈...我真係有幾次差到有Eur 140左右, 點知後來我發現我入左錯星期三既日子先會做到咁平.
上星期我就無啦啦去試下唔輸入單程而改查Cruise(Stockholm - Tallinn - Stockholm),仍然有大發現.點解咁樣2程來回船票先係Eur 118, 足足俾我單程平左Eur 55. 有無咁jetso唔通奇蹟真係會出現.
當然我開始不安又怕會唔會係Eur 118 一個人呀, 所以我又走去問下D做旅行社既朋友, 又打去香港代理問下. 做旅行社朋友就話應該好似來回機票一樣你有權坐一程都得, 而香港既代理更係只做生意其餘多既問題係唔會解答到我.

最終我忍不住都係寫封Email去問Tallink Silja Line, 起碼直接同埋準確. 估唔到佢地做野都好快隔左一天就已經得到回覆啦,大致上同旅行社朋友講法一樣你有權唔坐回程船都可以.而佢亦解釋話有時Cruise做緊Promotion時都有機會平過單程.



來回仲要平過單程真係無咩可能唔買, 反正都11月中啦, 12月又唔得閒整架啦早解決左佢就算.

最後用左Eur 118訂左B Class船倉, 再加左Eur 21訂左2份Buffet早餐.
付完款之後, 佢會俾左個Code你到時到碼頭自行到票機換船票及早餐券就可以.


個人小小分享:

有時就係咁, 邊個會估到來回仲平D, 所以大家在計劃行程訂票時都可以click下唔同語言睇下當地語言訂票會唔會平D, 又或者好似今次咁誤打誤撞click入cruise就有優惠, 又或者做member等佢不停時通知有咩優惠, 這樣去旅行都可以慳唔少.





留言

熱門文章