粉葛豬展湯


原來中國既湯水樣樣材料都有一定既功效, 生活繁忙工作緊張如果回家飲下湯水補下都唔錯.
今次想主角係粉葛, 上網查下先知原來都幾有益特別對於夜訓生活緊張既我地至岩不過.

葛也叫葛根,有明顯解熱退燒、降低血糖、解除肌肉痙攣的功效。夏日身體受熱浪衝擊,秋日內髒受乾燥影響,精神、肌肉緊張,心情煩躁,以致坐立不安,食欲不振,可以用粉葛配合肉類煲湯,因粉葛有解熱發汗的功效,可使神經和肌肉松弛,心情寧靜,晚上睡覺也會較安定。其中粉葛煲鯪魚就是一道深受民眾歡迎的湯飲,甚有去骨火的功用。
  粉葛不止用來煲湯,做菜也很有『一手』。靚的粉葛去皮切薄片,清蒸即可食用,像韶關特產火山粉葛,清甜無渣;也可以用來燜五花肉,香甜味美。
http://health.big5.enorth.com.cn/system/2010/08/17/004938207.shtml
材料:
粉葛1個
赤小豆半杯
扁豆半杯
豬展1件
水12杯

1)將豬展飛水
2)加入所有材料煮滾後轉慢火煲3小時

留言

熱門文章