目利きの銀次 Mekiki no Ginji@世貿中心


約左朋友食飯, 她選了這間話想試下沖繩菜式.

平日去都估唔到滿座, 幸好早幾日已經訂了位, 估計WALK IN都未必有位.

一來我地就點左係BAR 枱既魚用作刺身, 真係估佢唔到開一條魚都係$150又唔貴. 不過味道都偏淡唔算好重魚味, 不過配上佢地既醬汁酸酸地又幾開胃.

另外我地仲點左沖繩特產-苦瓜配上蛋及豆腐用雞蛋來炒, 有D似我地中菜咁做法,唔算太特別, 個人口味喜歡苦瓜帶點苦先好味, 這間既苦瓜就唔算苦, 不過蛋炒得岩岩好仲有少少蛋汁都唔錯.

再來我地叫左個串燒拚盤, 又係抵食之選6串都只係百多元不過論味道只屬一般唔會有咩驚喜. 

成晚我最欣賞係個甜品~外層糯米做得好軟好好味配上豆沙岩岩好.

整體上來講食物都唔錯以今日既價錢都叫中價唔算OVERPRICE, 值得一來試下

留言

熱門文章