鬆化洋梨撻(附食譜)

我認我係一個又懶又追求簡單食譜既人, 所以覺得煮野食時都成日睇下有咩簡單既食譜咁就最岩我.其實煮野食都自由發揮度好高, 自己喜歡咩味道加咩食材都可以, 但覺得整甜品, 包點既份量真係最好跟足唔係真係好易失敗, 所以我都唔係成日會整甜品/撻/包類, 覺得好麻煩.

但..煮得晚飯又時又想連埋甜品煮埋咁樣先食得開心, 所以近日都找一D材料唔算多又易記既份量出來煮下, 以下這個洋梨撻係我覺得材料唔多份量都好易記既食譜...最正係個撻皮隔左一晚都仍然係鬆脆, 食時真係好開心好感動呀!!!自己都覺得有點浮誇, 以下同大家分享下這個簡單食譜


材料:7吋撻模
撻皮:
低筋麵粉 125G
牛油62.5G
糖粉62.5G
蛋黃1隻
鹽少許

餡料:
糖粉50G
杏仁粉40G
低筋麵粉10G
牛油50G
雞蛋1隻
雲呢拿油1/2茶匙

啤梨 1個

1)先做撻皮: 將牛油, 糖粉及鹽先攪拌至滑身
2)再加入蛋黃充份攪拌好後加入已過篩之麵粉(攪拌平均就可以不要過份攪拌)
3)將麵團用保鮮紙包好雪入冰櫃最少30分鐘
4)同時就開始做餡料, 將牛油, 糖粉及蛋攪拌滑身
5)加入杏仁粉及過篩麵粉及雲呢拿油攪拌好即可
6)將撻皮取出壓平放在撻模上再用叉在底部
7)加入餡料再將啤梨切片放左餡料上
9)預熱焗爐180度焗40分鐘

PS:
這個食譜既撻皮絕對值得一試, 我有睇過書話個撻皮雪得太耐會唔鬆化, 但我自己做左實驗這舍撻皮我預早2日做雪左係雪櫃48小時以上都無問題, 所以都幾方便.
反而個啤梨應該用白酒加糖浸煮一晚先放去焗相信個果撻會更加美味



留言

熱門文章