西廚課程記錄~第六堂

這個烹飪課程已經差不多到左尾聲, 今晚學整既野就係......................意大利粉.

從來都唔知道可以咁簡單, 但味道同包裝煮出來真係完全二回事, 以後真係連包裝意粉都可以唔洗買.

意大利麵團:

高粉50G
1隻蛋黃
1G橄欖油
少許鹽
水(無份量, 要自己慢慢搓時加入)

基本上同搓麵包差不多, 搓到麵團軟身唔會太濕就可以包起休息1-2小時

亞SIR另外煮左個肉醬汁(Bolognese Sauce)

25G碎牛
25G碎豬肉
1/4洋蔥切碎
1/2甘筍切碎
1條西芹切碎
半罐蓄茄
1湯匙茄膏
蒜1-2粒切碎
紅酒20ML
香葉2片
香草適量
牛湯

1)先將牛及豬先在鑊加油炒再瀝乾(目的係要出左血水)
2)另一大煲加油炒香洋蔥, 甘筍, 西芹及蒜, 再加入已瀝乾肉碎
3)再加入茄膏再炒香加入鹽, 香草, 再加入蕃茄
4)加入紅酒待精蒸發就加入牛湯剛岩過所有材料用慢火煮1-2小時
5)再來加橄油加意粉炒香, 再加入罐裝蕃茄灼3湯匙
6)將炒香既意粉放碟再加入肉醬汁即可.


再來今日我地自己要煮就係我至愛既Carbonnara

2人份量
煙肉3條切片
4粒磨姑切片
1/2洋蔥切碎
蛋黃1隻加入少許白酒
忌廉及牛奶  各12湯匙
白酒   4湯匙
水2湯匙

1)先將煙肉爆香, 加入磨姑及洋蔥炒香
2)加入白酒煮一回再加入2湯匙水
3)加入忌廉及牛奶, 芝士粉3湯匙 加鹽調味
4)加入意粉煮一回關火
5)加入蛋黃及少許牛油即可上碟

(煮這個汁時未加意粉前個汁要煮得較稀比較好, 令到加入意粉可以每條麵都沾到醬汁)

最最後就係再煮埋個意大利飯
亞SIR今日教我地煮左個意大利飯底(即係可以分開煮, 先煮到意大利飯一半熟,後半大家想加咩配料都可
材料:
1/2洋蔥切碎
100G米
150ML水
2湯匙白酒

1)先將洋蔥炒一回(不用炒濃)加入磨姑片(4粒切片)
2)加入米, 再加入白酒待蒸發加入香葉2片
3)水分3次加入關火
這一個就係意大利飯底, 取起回香葉

因為今晚我地只係煮磨姑意大利飯, 所以無加任何材料如果好似要煮海鮮意大利飯:
先加洋蔥碎加海鮮炒香, 取起海鮮先再加入意大利飯底煮到差不多熟先加回海鮮

今晚我地
先加入洋蔥, 磨姑炒香就加入意大利飯底, 
再逐少加入水不停攪拌, 中間可以加入芝士粉(隨自己喜歡)
加入鹽調味
煮到自己喜歡既軟硬度即可


亞SIR今日又教識我, 原來正宗意大利飯係唔會加入CREAM.又學識一樣野.

留言

熱門文章