西廚課程記錄~第五堂

不知不覺已經來到第五堂時間真係過得好快.
今日煮既一道菜, 包保我唔會係家做但又好美味既...French Potato Croquettes(簡單講就係炸薯)
上堂仲要用炸爐炸即炸即食真係好好味, 宜家想起都流口水.

材料:
2個薯仔(連皮用水煲至軟身)
1茶匙Dijon mustard
1湯匙蕃茜
鹽及胡椒少許

1)將全部材料攪拌好定形為柱狀(因Croquettes是柱狀)
2)順次序沾上麵粉, 蛋汁, 麵包糠
3)最後再次沾蛋汁, 麵包糠(這次令到個形再固定)
4)將薯去炸即可

圖一係亞SIR 炸, 圖二係我地自己整再俾亞SIR幫我地炸..


食時配上他他醬

他他醬今堂亞SIR就私人教我地
材料:
2湯匙Mayonnaise
半條酸瓜切幼粒
5粒水瓜絡切碎
1/4洋蔥切幼粒
少許鹽

再來今日又再Shrimps Cocktail
其實最麻煩就係整個Cocktail sauce, 因為亞SIR係連Mayonnaise都教我地打..原來好多西式醬汁都係由mayonnaise做個底再配其他醬汁變奏出來, 所以學做個mayonnaise都算係個打底功夫

Mayonnaise:

先將5隻蛋黃加入半湯匙Dijon Mustard打到杰身(中間可以隔水加少少熱不停打發)
這時就先加入250ML橄欖油/葡萄子油繼續打
如果這時覺得醬汁過於杰身就要加入少少白醋/熱水推開
再同時加入250ML油再打,
(其實亞SIR TOTAL加入750ML油真係好勁, 不過個醬汁份量已經俾亞SIR打到出左個3倍咁多.)
最後加多一次250ML油再加鹽調味即可.

至於個Cocktail sauce:

1湯匙Mayonnaise
2湯匙茄汁
少許Brandy
半茶匙horseradish sauce(可以用tabasco)


留言

熱門文章