西廚課程記錄~第八堂

已經來到最後一堂既西廚課程真係有D唔捨得. 講真這一課程教煮既菜式,有D我之前都煮過, 但當中有好多自己平時煮野食既技巧原來自己一直都做錯, 從亞SIR教技巧要訣自己真係獲益良多.

今日係最後一堂, 而今日煮既菜式都羊肉湯同埋焗羊架, 最後亞SIR再私人教我地煮個炒什菜(Ratutouille)

這一個羊肉湯真係有個名堂(Icelandic Lamb Soup)冰島羊湯

材料:
薯仔1/4個切粒(當晚我地有用薯粒做SIDE DISH, 所以我地只係將頭尾切粒煮湯)
甘筍1/2條切粒
椰菜切粒大約4-5湯匙份量
椰菜花切粒大約4-5湯匙份量
大洋蔥 1/4個切粒
Rutabaga 1/6個切粒(這一個係淺紫色既蘿白, 但我係市面都未見過, 亞SIR話可以買白甘筍代替)
羊肉/羊架  1件(因為我地有羊架, 所以在造形時將D頭尾唔整齊既肉都切來煮湯)
糙米1湯匙

1)先用油爆香蒜, 加入洋蔥炒一回(但唔需要炒到焦)
2)加入甘筍, Rutabaga, 薯仔再炒片刻
3)加入椰菜花炒香後加入冷水蓋過所有材料, 加鹽調味
4)當滾時將面層油及泡除去, 先加入糙米, 椰菜及羊肉轉小火煮1-1.5小時
5)取出羊肉切粒, 最後加入新鮮香草(oregano及thyme)

再來就係焗羊架, 

羊架5支
麵包糠料:
麵包糠 1杯
鹽, 黑椒 適量
新鮮迷迭香, thyme
蒜蓉
最後加入牛油

1)先將羊架用鹽及黑椒醃
2)將羊上下層煎香, 再搽上dijon mustard在面
3)壓上麵包糠
4)用230度焗10-15分鐘最出休息5-7分鐘


(這個是我地整, 焗出來好靚)




再來煮埋2個side dish:

炒什菜(Ratutouille)

材料:
意大利青瓜
意大利黃瓜
茄子
青, 黃, 紅椒
洋蔥

1)先將1罐蕃茄煮到差不多收乾水(我見亞SIR用慢火都煮左成1小時)
2)茄子可以就先炸, 唔炸就用油炒香
3)下油炒香洋蔥, 再加入青, 黃, 紅椒, 意大利青瓜,意大利黃瓜
4)加鹽調味,再加入少少茄膏(如有)
5)加入任何香草炒
6)最後加入步驟一既濃郁蕃茄即可

這份大量炒什菜真係好好味


再來另一個SIDE DISH就係炒薯粒

薯仔一個切粒
1)先將薯仔去皮切粒用水煮5分鐘
2)下油炒香薯仔, 到差不多表皮少少濃下鹽再下牛油炒香
3)最後加入香草

這個就係亞SIR示範既



留言

熱門文章