Felix@Peninsula


一直都想來試下Felix既早鳥晚餐, 今日終於有機會約埋友人試下.

因為早鳥晚餐所以我地6點就到左餐廳, 講真一行入來已經俾環境深深吸引. 時間尚早既關係仲有少少陽光,地方好大好舒服,我地坐係window side但望既景觀唔算好靚, 不過28樓既關係高處望下個香港都仍然覺得好美!!

Early dinner set都係得3個 courses, 所以我地每樣叫一款一齊食.
先來既頭盤有三文魚唔知配咩, 另外一款就係鴨胸. 我個人覺得鴨胸比較美味, 反而個三文魚味道只屬一般

再來既主菜就係煎沙甸魚配藍蝦, 另一個就燒豬肋骨. 估唔到平凡既沙甸魚煎出來咁好美再配上簡單薄吐司真係估唔到咁鬼好味; 相比之下燒豬肋骨就無咩特別.

最後我至愛既甜品係整個餐單我至喜愛, 由焦糖雪糕到浸蜜桃都非常美味, 反而最差真係估唔到係petit four真係無件好味我至愛既macaroon都非常難食, 味道怪不只仲要外皮唔脆真係怪呀.
最後再來杯簡單既凍檸檬茶.

另外一提當晚我點左杯法國白酒價錢都平架, 但味道就麻麻, 反而上次去steakhouse飲過一杯紅酒就一試難忘.




留言

熱門文章