文記@尖沙咀海防道



一直都有好想去海防道臨時街市內既熟食中心搵食,無奈次次經過唔係天氣大熱就係無開, 所以難得一大清早來到尖沙咀區更係來這裡食個早餐.

唔知係唔係假期又好早既關係, 人亦唔算多不過好多店舖都有開. 今日天氣都唔算好熱, 但一入到熟食中心講真都幾焗下..但又未至於會流大汗, 相信正夏日子來搵食就比較辛苦D. 真係難為他們在這裡工作.

我地直入見到文記就決定來試下..2個人都叫左個早餐..這裡既早餐真係幾大份$28包(我點左牛肉麵, 吉列魚柳, 及凍檸茶); 講真又牛肉麵又吉列魚柳份量十足價錢亦非常抵食...


這裡工作既姐姐非常好禮貌, 我地唔識路走佢仲要教我地, 真係好有人情味

至於味道都唔錯, 不過我最喜歡係佢地杯茶無苦澀茶香濃真係覺得有舊香港既味道, 相信有機會再來一定都會再來搵食.

留言

熱門文章