東京箱根之旅~ Day 5

19/09/2014 (大涌谷- 蘆之湖- 箱根湯本站温泉街 - はつ花蕎麥麵-箱根遊心亭)

昨晚check in已經入黑, 其實都唔係睇得好清房間既景色, 今日一早起身見到真係覺得好舒服好靚, 影左一陣間相就落下面食早餐..
這一間酒店真係好抵住, 我係無意之中見到這個優惠, 我訂完之後想再訂都已經即刻無左, 一晚房包早餐先9千yen, 不過就算佢官網訂都好似包埋晚餐先16000yen, 下次有機會再來都會再住這間一之湯.
房間又新又大間, 早餐又好味, 只係覺得個溫泉係比較舊同細.



 不過當晚我地去都無人, 而且佢地晚上10點後會轉為私人時間(先到先得不用預訂)另外佢地下面仲有一間一之湯酒店既溫泉都係大家通用, 所以以咁既價錢真係超級抵住.

成個旅程最喜歡就係此店既早餐, 就係簡單一個白飯配上流心蛋已經可以食晒成碗飯,其他既配菜亦好好味呀...

食完早餐回房執野我地又開始今個旅程最後一天既行程.

頭站係大涌谷, 這裡既山路真係多彎攪到整個旅程友人都唔敢開車. 
我地可能早出發早去到關係, 所以入去停車場都唔需要等(因我地走時已經見到有條車龍等入停車場)


落車之後我地向山上, 這個景點係我見到最多人既景點, 個個人都排隊買溫泉蛋食.我地得2個人又點會買5隻雞蛋食呀, 所以我地都係望下就算. 見到D雞蛋用個籠運落下面店舖買都幾得意.





這一個景點我地已經算留得耐有超過1小時好叻....又向下一站出發~蘆之湖
我地亦行埋上去個寺廟及周邊行了一圈...之後已經完成了我地今日行程.



最後我地決定去埋箱根溫泉街行下先回酒店hea, 點知我地回到酒店先發現酒店同溫泉街好近係行10分鐘就到, 唉..咁就浪費左我1000yen泊車費.

我地去到溫泉街以為好多野行....點知又係唔算多野買. 係無咩心水搵食目標時友人就用google查左附近有間有名既蕎麥麵 ~ はつ花蕎麥麵
我地找左一陣就見到...幸好唔多人安排係2樓坐我地就叫左個天婦羅蕎麥麵 同埋一個滑蛋雞蕎麥麵 . 個google搵食真係無介紹錯, 此店既蕎麥麵真係好好味, 當時真係一D都唔覺得有咩特別, 但後天我地去到機場再叫蕎麥麵一食就知道此店既蕎麥麵非常非常正, 下次大家有機會都去這裡試下.

食飽後都只係3點左右, 但這條溫泉街真係無咩野好行連藥房超市都無, 所以我地決定取車早點回酒店休息hea下好過.搵到酒店之後先發現就係我地食蕎麥麵附近...HAHAH...
這間旅店應該私人經營, 服務員有一位男一位女, 二位都上年紀. 因為我地住係2樓, 所以我地自己取行李上房, 點知男叔叔及女嬸嬸堅持由佢來攪到我地十分唔好意思

我地入左房後, 嬸嬸一直講日文我地一直點頭唔知佢講咩...最後填好form講左今晚幾點食飯明早幾點食早餐之後,我地就係房hea....講真去咁多次旅行我覺得這個旅程真係最hea原來旅行唔需要太忙碌, hea下無行程就真係充到電.

這間房都幾大下有個少少平台, 但我覺得最特別亦係最正就係我地一入到去好清涼就算無開冷氣, 但出面既氣溫又唔算特別涼但房間就涼快真係好特別, 所以我地hea左成日都無開過冷氣. 



我地晚餐7時開始, 但嬸嬸需要30分鐘準備我地係房hea下睇下電視就走左落去浸溫泉. 浸完上來一陣嬸嬸就開始set up.講真見到幾辛苦走上走落幾轉...不過我地今晚食得好開心D食物都好好味.
今晚既晚餐都好豐富. 雖然無咩名貴食物, 但日本人每一樣食材每一樣display都好精緻好吸引, 加上同嬸嬸有D九唔答八, 我地整晚都好開心.
其實這裡服務員真係好熱心!!


食完飯後, 嬸嬸來執野亞叔叔又出場...佢就係幫我地整床舖. 整完之後佢地就無左入來, 我地睇左一陣電視又決定再落去浸多次溫泉, 因為晚間時段男女溫泉係調換, 所以我地又想八下另一個溫泉係點..

今次2晚溫泉我地一個人都預唔到, 簡直係私人風呂咁嘆...浸完無耐我地都要訓啦, 明早一早要食早餐同出發回成田機場.

留言

熱門文章