DALLOYAU La Boutique@尖沙咀

有時搵食就係咁太多有名既餐廳, 但食物係唔係真係好似佢地名氣一樣成正比, 我同友人都係為食人, 晚飯之後決定來此店試下.

我地差不多9時先到其實已經無咩客人, 至於MENU一般都只有蛋糕, 朱古力及馬卡龍選擇, 至於飲品都好似無咩得好選....我地2個人都係選左個蛋糕SET

$168(包一件蛋糕, 2件馬卡龍/朱古力及一杯咖啡/茶)

講真以咁既價錢飲品理應都俾下人地選下要咩咖啡/咩茶, 但佢地就係無(我唔知係無得選定係店員無問)

我地2個人叫左個拿破崙及一個OPERA蛋糕, 而另外叫左4款都唔記得咩味既MACARONS...

至於蛋糕都算唔錯特別係拿破崙個酥皮真係做得好鬆脆, 但2款蛋糕都過份偏甜....

另外既MACARONS就真係唔好食....各款味都唔好似一樣咁, 只係一個甜字都無咩玫瑰香味/檸檬味道...

講真以咁既價錢食件蛋糕, 2粒MACARONS及一杯茶; 個人認為有D OVERPRICE..




留言

熱門文章