Maison Eric Kayser@海港城

差點忘記為這一間寫食評, 以價錢來講都算中等價. 不過原來佢平時都有D特惠套餐就更加相宜啦...

此店有麵包出售不過一D都唔平, 平均每個接近$20/個...不過入去用餐就已經送上一藍多款既麵包心理上已經覺得個晚飯抵晒...

星期六晚周圍既餐廳已經有人龍唯獨此店都係無咩人, 所以我地都走入去試下..

WEEKEND就無咩特惠2人餐, 所以我地叫左一個SET DINNER再散叫左個墨魚汁魚漢堡

套餐我地點左個煎帶子, 主菜就叫左個油鴨腿,甜品就有心太軟再包一杯餐茶..

個SET DINNER係WEEKEND就要三百多元; 講真平時來2人套餐先係四百左右又真係有D差距..

先講食物先...講真個墨魚汁魚漢堡係有D令我失望...魚塊好薄身炸後有D乾身; 至於個墨汁漢堡亦沒有特別這個可以不試.還好個薯條都叫正常!!

個套餐既頭盤煎帶子係我同友人都覺得最正, 煎得岩岩好嫩, 至於個主菜油鴨腿真係非常麻麻最簡單個外表都唔係脆身就已經有點令我失望, 反而個薯蓉加入黑松露就令我忍不住不停食...

整體來講食物都只屬一般不過以價錢及有海景來講都算係咁.



留言

熱門文章