2015~澳洲之旅 Day11 Cairns (Tully River rafting)

今日係5日行程內最早既一日, 幸好唔係係lobby等太耐就有得上車訓一陣..其實今日既活動我地都無咩期望, 上次去沙巴又係話點激既激流, 最後我地2個人都覺得非常麻麻. 原來我地後來先發現Cairns係有2處玩激流, 而我地亦係玩左個叫3-4級激架啦..但其實最激果個都係同一條河流..咁又點樣最激又真係唔知!!

我地都要坐成2小時左右先到目的地, 第一站係去佢地既office租鞋, 再上車就再講解安全同埋問大家邊度來.一般都係這時就會幫大家分組, 好似我地香港既就會夾番香港人居多, 今次我地夾左4個working holiday後生仔, 而我地既教練屬於魔鬼級~惡呀!!!

去到目的地去番自己果組號就穿救生衣同安全帽後, 我地就可以落水, 見到D水流又真係幾令人興奮架, 初時果段都覺得好正好激....

之後中間果段都唔算好激時, 教練就俾我地落水玩下..原來落水真係好正當大家都晒到好熱時加上水流夠基本上個人就跟住D水流動好好玩...最辛苦都係上艇果下無強大既手臂都幾難上到.

到中午好似差不多1點左右就去河邊有個好似公園度食個午餐, 都係一塊漢堡夾D菜啦...每人一份再飲杯水去埋個洗手間就要再出發啦...

其實點解我會話這個係魔鬼教練, 因為當中有人唔係好識英文而聽唔明佢既指示, 跟住佢都會好勞氣. 有一次當我地落左水有一個唔識游水就偷懶唔落水啦點知魔鬼教練都唔出聲一野就推左個唔識游水既人落水, 果一刻個個都笑死. 當然當事人就勁用廣東話粗口話佢.

整個活動到約下午3時多就完成啦..講真個激流一D都唔刺激, 不過就比起沙巴既就好玩得多, 加上同艇的都係年青人比較好力氣, 加上周邊既景觀都非常正令到我地都玩得非常開心!!!

不過回到酒店就知死, 2隻腳曬到成隻紅燒豬腳咁...痛左幾日回來成個月都係咁黑!!

玩完幫手搬埋D野去車,我地就換衫又上車去回一個中轉站(順便係去叫大家買DVD). 我地6個人夾份買左一隻再由其中一位send俾大家....

最後一個活動就已經完結....今次澳洲之旅都來到尾聲.





架車車我地番酒店, 但我地係市區落車順便搵食, 友人見到一間食澳洲菜提議去試.我地6點左右到餐廳一入去就見到個香港食家, 心想這一間一定好野啦..., 點知佢話無位要8時先有...當時我地都唔想等就話算. 最慘我地係周圍既餐廳都無邊間想食, 最終都係死死氣番去訂回8時個位, 再係走邊行下.

岩岩撞正中國新年, 這邊都有新年活動...跟住我地就走左去附近的超市, 終於俾我搵到我10日來一直搵唔到既袋鼠脆餅, 可惜只有一款口味唔理即入貨...HAHAH真係開心..買完野就去餐廳食飯.



我地就係來話間, 味道都唔錯不過份量超細同我地之前去食既餐廳份量勁大好大既對比

其實我地都唔知澳洲菜有咩食, 不過就叫左佢地既袋鼠肉, 鱷魚肉呀, 但我個人唔識欣賞.


再來我地叫左鴨胸同豬腩肉配帶子...這個2個主菜就叫正常味道...主菜份量都幾細, 不過2個人胃口唔算好大都叫滿足咁離開!!


食飽散步回去執行李休息, 因為明天我地決定再來這區行埋一個菜市場.

留言

熱門文章