2015~澳洲之旅 Day9 Cairns(Paronella Park 天空之城)

今日又要再早D起身因7時有車來酒店接送, 不過上日我地係酒店等部車都等左20-30分鐘, 所以今次我地只係準時7時到達. 今日只係等左10分鐘就到啦..我地仲要係第一個上車...跟住再接另外4個女仔又係香港人, 最後就接一行十幾個左右既大家族咁就完..即係成車係有3個groups都幾方便.

今日要去既Paronella Park點解叫天空之城就係果套電影內既場景係用這個地方為藍本而名.
不過我地去這個公園之前, 導遊兼司機就會車我地幾個景點先.

第一占站去坐船遊湖兼食早餐...係個湖邊邊食英式鬆餅飲茶真係好寫意, 而我地無參加度坐船活動, 所以就可以慢慢嘆下行下影相.





第二站就係帶去森林睇千年無花果樹. 不過我地去時, 前3個月已經結完果, 所以無得試下味..不過導遊話這棵樹既無花果唔好食架..





行完都差不多1點啦...我地今個行程都幾抵除左包早餐之外, 仲要意大利午餐自助餐
我地對於團餐都無咩期望, 點知此店既食物真係唔錯, 有多款pasta, pizza仲有好多不同蔬菜岩晒我...



食飽之後就開始到今日既重點景區~Paronella Park . 來左咁多日澳洲就算太陽幾猛我都未流過汗, 點知今日來這個公園真係熱到出晒大汗呀....不過這裡都幾值得一來.
建造這個城堡既主人真係用心呀, 又會識用水力發電, 仲要每樣建築都可以用來賺錢...邊賺錢邊實現自己夢想.








係這個公園都留左1小時左右後, 我地已經成身大汗...上到車就去埋最後一個景點邊食下午茶...不過下午茶都係餅乾同橙汁, 跟住大家就可以選擇係個湖度游水都可以.
原本我地都係打算游下水, 但見到換衫既地方唔算好方便. 最後我地都係落去湖邊浸下對腳就算...D湖水真係好凍涼好舒服...行下浸下就結束一日團啦..


我地回到酒店都係自煮樂後, 打算出去搵下旅遊書介紹既自家製啤酒店飲杯啤酒, 點知去到先知原來已經執左, 我地最後就行下Night Market. 不過這度既夜市真係麻麻地, 買野食都係D水果, 雪糕, 中國炒飯麵...至於買野都係好多日本人開既店不過D野都唔平...幸好我地係悉尼已經買左一埋手信...另外佢地最多就係按摩店估唔到外國按摩都唔貴我覺得叫平啦...不過我地無試啦...明天更要早早起身早D回酒店休息


留言

熱門文章