品香樓中西風味餐廳@石硤尾

近期都好耐無寫過食評,係時候又想同大家分享下近來食過唔錯既食店...

這一間一直都想去但一直都無咩動力去...咁岩星期六友人要去附近影相工作, 所以我地就決定晚飯來這間試下...

因為我地怕排隊6點10分我地就食晚飯啦...3個人叫左個芝士琵琶豆腐配伊麵, 南乳炸豬手同埋帶子西蘭花

這個琵琶豆腐炸得好香脆就算唔加芝士汁都好好味, 不過我個人就覺得個芝士汁無咩味道似白汁多D...但個豆腐真係炸得好香, 所以整晚我覺得這個菜係最好味.

再來就係南乳豬手, 將豬手去炸真係唔係可以係家中可以做到, 加上豬手既肉好淋身外脆肉多汁再配埋個南乳汁甜甜地非常美味..

整體上食物都整得好好味好有大排檔味道, 但座同環境都比大排檔舒服, 下次叫多幾個人再試多幾款不同小菜.


留言

熱門文章