2015~澳洲之旅 Day12 Cairns - HK (Rusty's Market)

快樂永遠不知時日過, 12日既旅程亦到尾聲. 今日我地就要坐中午1時機回香港. 昨晚我地來過這區俾我地發現有個菜市場, 所以今早我地都唔浪費時間一早起身執好行李check out埋就來這個市場睇下順便食個早餐先捨得走.

我地一早係旅行社買左回程機場接送預11時要回到酒店, 所以我地早上9時左右就出發...

其實這個菜市場真係好多蔬果買似香港既街市, 可惜我地最後先發現無機會係度買下D蔬菜試下...價錢比起超市都會平D...

我地行左一陣就去搵食...




其實附近有幾間食店都提供超豐富既早餐, 我地都係隨便入一間. 我見到份早餐都知道2個人食都應該足夠有餘..來到時份量真係有D嚇死人..不過味道真係唔錯咖啡亦好好飲...這一餐作為我地這個旅程既完結, 真係開心..


食完我地都回去酒店等左一陣就有車來...




由酒店去機場都係15分鐘之內到達, 而我亦想唔到咁細既機場會分內陸及國際terminal, 所以我無問司機就跟大家係domestic 落車. 落左車搵極都唔見CX既counter再問人先知我地落錯車, 幸好距離國際線機場行5-10分鐘就到...

不過我地行到去都已經身水身汗...好彩我地有準備換衫同沖涼...HAHAH無錯我地來Cairns係機場見到洗手間有地方沖涼, 所以我地都準備好衫同毛巾預左來機場沖次涼先上機...
我地攪好晒過海關前就俾我地搵到地方沖涼.

沖完涼舒服晒,我地就入去行下等一陣就上機番香港



留言

熱門文章