魂@銅鑼灣

我自己唔算十分喜愛食拉麵既人, 不過簡唔中都會陪下友人去下不同店舖試下...但個人此終都係喜歡豚王, 不過來過魂之後, 我就變左心...

認真覺得一碗拉麵要買成$100真係有點貴, 不過當食到個濃郁既湯底時又真係覺得物超所值...此店亦俾我一這個同感..

第一次來平日晚上7點幾都要係門口小等

我點左個太極(墨魚汁配豬骨湯底, 有少少既蟹膏)

友人就點左個青龍(菠菜汁)

我點既墨魚汁唔算好突出反而咁樣會有豬骨底既味道, 至於蟹膏都係得少少有點可有可無既感覺...而我最喜歡就係佢地D麵質軟硬真係做得剛好, 整碗麵最正唔係叉燒係唐心蛋, 蛋味十分濃郁..

試左友人既湯底, 相比自己既湯底我更喜歡佢既湯底好香蔬菜味減少左豬骨既油膩感好清甜非常好味, 下次再來我都要點青龍來食.


留言

熱門文章