韓式牛肉壽司(附食譜)



唔知大家喜歡食壽司而唔喜歡食飯呢?聽落都覺得怪怪, 我就係一個咁既人平時食飯我最多食半碗, 但如果換左係壽司我真係估我足足食到成碗飯呀...原來日式既壽司就係煮熟D飯就落D壽司醋,而韓國就係落麻油,估唔到落麻油就更加香.

至於材料都係家中有, 自己想要咩材料都可以, 今次我以蔬菜多為主食得健康D..


材料:
珍珠飯  2碗
麻油 2湯匙
菠菜 半斤
紅蘿白絲 隨意
牛肉片 10-15片
燒汁 2湯匙
紫菜 4片

1)將菠菜灼熟榨乾水再加入少許麻油, 飯煮熟即可以麻油攪勻放涼
2)牛肉片加燒汁炒熟放涼
3)將飯放左紫菜上加入牛肉, 菠菜及紅蘿白絲在一邊慢慢向另一邊卷實即可.

留言

熱門文章