2015~日本福岡鐵路之旅(Day 1)

14.09.2015


終於都等到去旅行, 今次係中午1點飛機, 但我地都預早10點半左右到機場...行李寄倉後我地就入閘...因為廉航無野食, 所以我地入左去lounge食野...唔洗錢既無咩要求啦...醫好肚我地又就出去行下一陣就等上機...多謝上天照顧我地準時到日本啦...福岡機場唔大, 但等過海關都等左20-30分鐘啦...出到來買支茶打散準備坐2號巴士到博多...

因為我地住既酒店行去博多站都要15分鐘呀...坐地鐵又要轉免費巴士再轉又上又落好麻煩, 反而坐巴士個站仲近D又唔洗行咁多..雖然車無咁密但我地都唔急...費時上上落落仲辛苦

去到酒店都成7點左右, 放低行李後我地就要行番去博多站換JR PASS同整埋車票..不過為食又肚餓既我地更係要入7仔食左個關東煮先..我地發現7仔既關東煮好味過Family Mart好多...下次都要記得..

食完先有力行去車站架...好彩我旅行前就整左份時間表內有火車時間, 火車名...所以我地去到counter都唔洗再寫一次, 直接俾張紙佢地幫我整就可以認真方便...所以大家如果想慳番D時間, 旅行前最好查清楚自己行程同坐咩火車咁樣去到又唔洗左問右問..唔知係唔係9月呢我安排既主要既2個火車都坐到..認真開心...換好票攪好晒..我地就出發去屋台一心一意就係想試下..


我地係去中洲屋台既...去有十間店舖左右選擇, ..其實間間食物都係差不多啦講真又無咩特別吸引我食呀...不過心想都來到就試下啦...我問左2間之後掃晒興, 決定轉地方求其食算啦...因為第一間就話只有拉麵, 但明明佢就係有串燒...我地就係唔想食拉麵只係想食串燒...好啦就行去對面馬路見無咁多人..又再問一間都無人等位又唔滿座...問佢這個仲勁只有天婦羅...又係個櫃一大埋串燒...唔做生意我都無得勉強架...算啦..我地走啦行去第2度搵食..

亂行一通去到中洲川端商店街有間24小時食店, 見到佢地樣樣野細細份又多選擇,岩晒我啦..我地今晚就係度解決啦, 出奇地今晚我地2個都好滿意,好平架但味道唔錯...特別個梅子茶漬飯呀好岩我地食呀!!


唔識睇日文更係看圖點菜架啦..點知個炸物係炸牛篣又幾好味, 個餃子雞翼都好得架...樣樣細細碟岩晒我地唔算好有胃口既人...食飽就回酒店啦事關這間酒店附有大浴池...雖然唔係溫泉,水, 但當每晚行到好累既時候, 去浸下又真係會成身鬆一鬆.

今晚就早D訓啦..明天我地都係市區行下shopping下.

留言

熱門文章