2015~日本福岡鐵路之旅(Day 3)

16.09.2015

來啦來啦...今日係我地連續3日都坐火車既第一天...其實安排這個鐵路旅程都好多變化...平時我係果D我計劃左就希望盡可能跟到我計劃去做既人,但人愈大就知道世事無如意, 只要識感恩有既變化未必唔係一件壞事...而這次就算我一早換左火車票到最後一天我都係將火車票換完又再換先完成這個鐵路之旅.


今日已訂既火車行程, 亦係唯一一天完美咁樣完成左..
火車時間                                                                          火車名
博多HAKATA(6:23) - 別府 BEPPU(8:33)                    SONIC 1
別府 BEPPU(13:12) - 由布院YUFUIN(14:16)              YUFU 4
由布院YUFUIN(17:07) -博多HAKATA(19:17)            YUFUIN NO MORIE 6


由於我地坐6:23AM既火車, 我地5點幾就起身亦預早30分鐘到車站買早餐同搵月台...
題外話...其實去旅行搵旅伴係一件好難既事...做得你朋友又未必可以同你一去旅行., 我聽唔小去原本好朋友去完旅行回來大家可以反面收場.
我知自己麻煩加固執, 而友人就有選擇困難..所以大家既缺點係對方就成為左優點..HAHHA

所以我往往都係我計劃行程友人就做最後確認地址(查地址), 再完全跟住我個PLAN去玩啦..而大家都係怕誤點, 所以一般我地去機場, 坐車都係預早20-30分鐘以免中間有咩出錯...

我地2個都預早既人, 所以未夠6點已經到左火車站, 一早就預定去買donut作早餐, 再入車站買杯咖啡我地就入月台啦.

今日係坐SONIC 883呀...好型既藍色!!



車廂係咁....但我既睡意蓋過我既熱情, 同埋我今日最期待係由布院之森既火車, 所以我都無去其他車廂度行. 坐低飲左杯咖啡就開始訓啦...有2小時車程我都不付所望咁訓左大半程. 起身落車時精神晒..不過出車站就見到出面落好大雨啦...
但一別府站西口就見到我想坐既2號巴士都唔問巴士司機做確認(平時我係會架),應該係我未回魂又上落大雨加上我上車前見到佢個牌有寫鐵輪2個字, 所以就上左車.
而友人就更係開佢個GPS去確認.(都話大家確認方法唔同架啦)

坐左20分鐘友人就話到左海地獄. 而我既失魂又發作, 以為自己去海地獄, 所以叫友人又落車.
但明明我就話去左浸溫泉先再參觀...而且我個PLAN都無話參觀海地獄, 而係去灶地獄及鬼山地獄!!!
友人都吹我唔脹,跟左我落車...幸好我平時都有D小狗運(一定唔會係友人架啦)..落車果度係最近我要去既2個地獄, 所以我地就決定去左參觀再去浸溫泉會比較舒服D, 原來咁行程就變得更加順暢.






因為我睇左介紹話如果唔參觀晒所有地獄既話, 最好就來灶地獄係話這個地獄集合因為這裡已同時有6種地獄景觀, 加入入面加入浸腳同食野, 所以第一站就來..雨都開始細但講真落雨時份又真係無咩心機行啦..只係隨意影左幾張相我地就走入小食亭浸左腳再叫左個魚串同牛奶試左(不要希望D野好好味, 牛奶亦一般)就走人...前後唔洗20分鐘就KO一個景點.


跟住行出去過對面就係鬼山地獄啦...現在開始無咩雨...初時一入去都覺得無咩好睇有個鱷魚館咁..究竟同溫泉水有咩關係...不過好彩咁岩入到去無耐就聽到叮叮聲跟住有廣播啦...我第一時間更係就走出去睇下咩事..原來鱷魚放飯時間到..當日人唔多好易就搵到好位睇下佢地點樣搶食...


我同友人都覺得如果唔係遇岩佢餵食時間, 基本上這個地獄就更加無野睇...佢地除左搶食時會郁下...如果唔係都係靜態!!

                                                       


這隻全場最老既鱷魚唔知點解俾人隔離左..唔通佢成日要訓所以怕D細既嘈佢..HAHHA





好啦這裡都係20分鐘KO完...咁我地就可以去搵溫泉浸一浸鬆一鬆...
其實計劃行程時就係怕D地獄會好吸引想睇下幾個但又想浸下溫泉, 但好與不好之下我地2條友對景點真係唔算好大興趣, 而且天氣唔好不如去休息下..

找這間溫泉最大吸引我係佢有個砂場...我從來都未試過真係好想試...幸好友人係度用GPS成功帶我去到!!YEAH!!
這裡入場費好平就算我地去埋砂場都係1080yen一D都唔貴...而且入面都有幾款溫泉最正係有個露天既出面下雨涼涼地令我地想起去大阪時一邊落雪一邊浸溫泉既爽快!!

如果大家有時間來都可以順便來浸一浸真係好抵玩. 個砂場都好正架..焗完之後唔知係心理定係真呢..覺得成個人都鬆晒..再去浸溫泉就更加正.

提供這個網址俾大家參考



我地玩左1小時左右啦就走人啦. 雖然唔係好多時間享受, 但我地已經係好滿足咁離開. 我地行番上巴士站度見到有去別府站既就上左車啦...又係坐左20-25分鐘左右就到啦...我地係車站既food court買左盒炸雞炒麵上車食完又開始再訓...真係好豬既生活!!


訓左一輪就到由布院啦啦!!!不過雨勢都無減弱..

.我第一個目的地呀...B-SPEAK既蛋糕店呀...衝呀!!!!我都唔理咁多向前勁行一見店無人排隊就滿心歡喜入要買個細蛋卷先...心想今日又落雨都應該唔會賣晒啦!來到時有2對人客, 但個個都係問有無細卷. 個COUNTER已有個板已寫明細卷已經賣晒, 只見雪櫃都係得幾十卷大既...
咁鬼為食既我都明知大卷2個人都唔會食得晒, 但我都唔想就即買一卷...
最攪笑我心急到即場係店再要開餐隊個蛋卷..點知食左一啖就俾個店員話唔可以係度食..HAHAH嚇到我都即刻收埋D野走人..果個日本人應該未見個咁既餓女!!
不過食左一啖之後我個心就係一直想要搵咩位隊多幾啖條蛋卷呢??這個蛋卷真係好好味, 一打開未食已經聞到好香既蛋味, 而且蛋糕超鬆軟忌廉又唔膩...係真係令人心思思想食...就算下次我一個人去都會買呀!!


其實來由布院我只係為左坐下果由布院之森火車同埋買蛋卷食. 初時仲想到如果係店買唔到蛋卷, 我最後一程坐火車都可以買啦..點知上到火車都見唔到有這條蛋卷買既..(可能我又無問啦)


我地買完蛋糕就向金鱗湖出發...行下又開始細雨D..去到時就差不多又停雨啦...影左一陣相就走人...再行下旁邊既店鋪又開始落雨仲愈落愈大...岩岩俾我地發現有個地方好岩我地坐底隊蛋卷喎..發達啦...2條友仔隊左2/3個..我真係太低估自己既食力...HAHHA..食飽又凍又落狗屎就開始回車站等車好過..點知經過一間自助式既cafe入去想買杯茶仲要係take out...點知果個亞叔真係怪呀..我同佢講要1杯茶外賣啦..佢話我2個人入來要2杯...咁不如你直接D啦話唔做我生意啦!!
係屋台又係咁來到由布院都係咁..係唔係福岡人有型D啦...下次不如寫明只招待日本人啦..咁唔洗我盲仲仲哄入去自討沒趣!!

番到車站等多陣就可以上車啦..而果時D雨又開始停啦...又可以影下相.


一上車我地就開始行晒成架火車啦...當我地行到上車頭時見到成個玻璃見到出面架火車開始入森林咁好靚!!嘩..坐係車頭D人真係幸福可以一直咁望到咁靚既景色!!唔知點樣先可以坐到車頭位置呢??
當我地回到自己座位時, 友人就開始要訓啦, 佢仲要問我點解唔訓...我仲好勁咁講我要等小姐攞個版來影相呀!!
點知...最後我自己都訓埋!!!@@
好彩友人岩岩果時起身仲醒目地叫醒我, 再叫番小姐回來幫我地影...雖然有D未訓醒咁樣, 但我已經好開心!!


番到博多, 今晚我地就係地下街度見到有回轉壽司解決!!(忘記影相!!)
食飽行一陣又回酒店休息!!

留言

熱門文章