BV Kitchen & Bar@尖沙咀

友人話想食好D又話去間有唱LIVE既餐廳試下..佢係OPENRICE搵到這間食物都唔錯, 我地一早訂位以免星期六食閉門羹...

我見到有生啤飲更係要試下啦, 友人唔飲酒就叫左杯COCKTAIL...我杯啤酒都唔錯,之但係友人杯飲品真係有點OVERPRICE啦...差不多成一百元一杯飲品友人話無咩味道又唔算特別...


再來我地叫左個蕃茄沙律, 羊架同黑豚肉一齊食...最估唔到簡簡單單既蕃茄沙律係今晚我最欣賞, 蕃茄鮮甜美味配埋醬汁真係好醒胃...

至於2份主菜用料都係上等, 羊扒煮得岩岩好保存到肉汁加上面層既芝士都幾香口, 唯一係覺得芝士唔夠多如果喜歡食芝士既朋友可能會覺得芝士味唔夠
而我個人較喜歡個黑豚肉, 中間帶有少少粉紅好嫩多汁加上無花果既可以中和肉既肥膩感

整體食物同環境都唔錯, 雖然店舖細細但食物用料好加上聽下LIVE都幾令人舒服


留言

熱門文章