Cafe Zense@銅鑼灣






星期日約左友人出去銅鑼灣行下, 無意中友人建議去樓上cafe, 我地係OR搵到這間. 一上來已經俾佢地既環境吸引, 出面有一個好大既露台. 雖然無我出去, 但望到都覺得好舒服, 亦見到店主為左每位客人坐得舒服張張椅都係大大張又舒服的Sofa咁..

我地唔算肚餓, 只係點左一個set lunch再加杯飲品...這裡的SET都唔貴已經包沙律, 主菜及餐飲..當日我地叫左個魚柳包SET再加杯香蕉咖啡.

我好喜歡這店既咖啡好滑帶微微香蕉味真係唔錯, 而食物都唔錯薯條脆身, 而魚柳包個包都好鬆軟再配旁邊的香茅沙律醬又真係幾特別.

下次有機會都會再上來試下佢地既晚餐.

留言

熱門文章