2016挪威之旅~ Day 2 挪威縮影

7/6/2016


今日一早6點幾起身就係坐早火車開始展開挪威縮影. 早幾個月前就自訂套票(有關流程可以參考以下一篇: http://josearfung.blogspot.hk/2016/06/2016_21.html )

因為我自己訂票由Bergen - Voss這程火車我左係要到Voss等1小時先有巴士到達, 等巴士既地方都係一出火車站就係所以唔洗怕唔知個站係邊度. 一出站就見到一大片草原近湖邊真係好靚, 忍不住都要行去影下相. 






亂行下影下相時間都好快過我地都係提早15分鐘就番回火車站等巴士, 估唔到有成5部大巴開來接挪威縮影既遊客!!!真係厲害!!






這程由Voss - Gudvangen巴士最令我覺得過癮就係大巴係由高向下經過幾個又窄又彎既路. 當時都覺得好好玩, 點知原來跟住幾日開車既我, 有幾日都經過咁既路段時, 就已經覺得無咩感覺!



一落巴士就係接住坐渡輪啦. 我預先係網上買票唔洗煩, 列印左船票當場職員就會話俾你知你坐邊隻船(當日我去係有2隻船)這一段船程都有成過幾鐘架. 初時頭1個鐘我地都係船頭坐一邊食下野一邊欣賞海峽既美景, 但實在吹到有D頭痛. 最後我地都入左船艙入面訓左一陣先支持到.






 來到Flam啦..我download左NBS個app, 所以我D火車票係手機入面等我仲傻傻下去學人去車站換車票,所以如果大家係同我一樣有NBS app直接係手機download車票就得啦.中間有時間,我地又係個火車站行下. 這個火車站好大唔似之前Voss無野行, 這裡有餐廳, 手信店同埋一個超市行下, 行晒手信店又走去超市入少少野食就準備上車. 點知原來我地都叫遲左, 成架火車都好多人, 一心一意要坐6號車架都無, 唯有坐7號啦!!我覺得這段火車多D風景睇, 來到個大瀑布仲會停車俾大家落去用最接近瀑布既位影相, 這時仲有紅衫女唱歌真係幾鬼浪漫, 而我就只係覺得好濕同好凍!!HAHAHAHHA.


我地到左Myrdal啦, 挪威縮影就係這個站轉火車去Oslo, 但我地要番回Bergen準備第2日既自駕遊呀!!因為買平票, 所以迫住係這個車站等1個鐘先有火車. 這個車站又係無咩行, 我地行左去對面似民區八卦下影下相打發下時間.

回到Bergen都係7點啦, 唔偷懶既我又去準備晚餐啦..食完我地就執行李明天要開成6個幾鐘車, 早抖!!



留言

熱門文章