2016挪威之旅~ Day8(Bergen - Stavanger - Preikestolen )

13/06/2016

今日一早6點幾就起身Check out, 不過仲未有人係front desk一早問定可以放低鎖匙係mail box內.我地怕一早入市區會遇上交通擠塞, 我地一般都令願早出發好過.
我地一早入埋油提早左成1小時到達機場,  今次我地坐SAS airline, 北歐一般都係self service多自己print好行李貼紙再自己磅行李非常方便.整好晒所有野, 我地嘆番個早餐慢慢入閘.



一心一意上機訓一陣養精蓄銳中午去行山, 點知上到機坐唔夠一陣又話到目的地...11點已經到Stavanger機場.機場唔大出來就攞行李可以走人, 但我地預12點先可以取車, 所以我地又係個機場hea一陣執定要行山既用品.差不多時間我地就去取車.
今次估都估唔到租車公司俾左四驅車我, 人又矮細架啦仲要開部大車更好我係香港都慣開大車, 無難度. 當然明顯這部車馬力大過我地前5日果部車仔啦...但對於挪威有D路都好窄, 取車時都有D擔心.部車好新只係行左二千幾公里, 入面仲有GPS今次真係超值!




第一站我地更係去超市入定貨為2日既晚餐作準備啦, 跟住就住渡輪入去今晚我地住宿既地方Preikestolen Hostel.
因為我地係這間Hostel住一晚, 所以有免費泊車. 今日又係有小插曲, 我網上訂房時以為這間房係有廁所係房, 點知取房後先發現我自己擺大烏龍, 網上註明房只有washbasin. 我一入到房已經超唔喜歡間房仲細過我前一晚果間, 即走去receiption問下有無房間係有洗手間架啦...佢都話今晚full無房.
無奈地番去執好野就去行聖壇岩啦!!YO出發這2日行山行程係我同團友都十分期待同緊張
HAHAHA行唔夠20分鐘我地已經見到這段又斜又多大石既路, 但無可能咁就嚇到我架..努力向前行啦.



其實中間都有D大平路行下既, 不過講真整段路都係多大石多啦...上去都無咁辛苦其實落時真係有枝行山杖咁樣先無咁傷個膝頭.




 






仲差900M我地繼續努力默默行啦



原定3小時登山既路程,我地都係多左半小時完成十分感恩. 一上到山我地唔係影相先呀...係食隻蕉先好Q肚餓, 我再隊多個三文治呀!!!團友都驚訝我突然咁有食慾!!!
食飽影下相團友已經好累啦, 所以我自己一個人再行上高處影下相.

影晒相休息夠,我地又開始落山...講真落山真係大石仲要行落真係好累又怕傷膝頭, 所以都會盡量放輕行.如果大家有行山杖這時就發揮作用.另外團友來前都有問行得多山既人士, 教我地每到休息地方就盡量唔好坐就係企係度拉筋做伸展, 講真有幫助覺得晚上肌肉無咁痛.

終於花3小時落到山啦...EE我都好似好多網友咁落到山就獎勵自己買枝甜筒食下...團友呢??死左LU十級累死個樣,咩都無胃口.


食完我都趕快去煮晚餐跟住就要休息啦...不過這間hostel係我入住最唔喜歡係連廚房都唔多得入面D用具都唔太乾淨D人又無咩手尾. 幸好都係住一晚就走.



留言

熱門文章