8b DOLCE HK@銅鑼灣

係網上介紹這間專買roll cake既專門店來港開店, 全部roll都係日本直送睇到這個介紹已經非常吸引.

來到專門店都見到有幾款roll cake選擇, 新產品3款的candy roll當日都齊口味及貨源, 不過見到一小卷都要買$168同網上見到影出來都大卷真係好有差別, 所以自己都有D遲疑. 後來再問店員其實candy roll同普通款式有咩分別, 她都好老實同我講, candy roll限定版, 味道同普通無咩分別!!!!

聽到後都有明確要買普通款式, 普通一條$168-188左右, 但size係多candy roll一半. 當日4點來到原味已經無貨, 最後選擇綠茶味道見到中間仲有紅豆單睇個樣都好吸引.

店員介紹話日本直送,所有蛋糕卷都冷藏食時需要4小時解凍2-3天內食完.

講真味道唔錯蛋糕夠鬆軟, 入面既忌廉夠滑最喜歡中間好多紅豆, 甜度適中, 只是覺得沒有太濃綠茶味道.

個人認為非必定要試, 香港太多美食出面亦有更香濃鬆軟蛋糕卷!!!


地址: 銅鑼灣軒尼詩道 500 號希慎廣場 6 樓 628 號

留言

熱門文章