Dazzling Cafe @銅鑼灣

一直以來係香港我自己喜歡去來自台灣咖啡弄, 覺得佢地食物美味, 台式飲品多選擇而且好好飲, 唯一覺得這裡座位真係非常唔舒服, 而且經常要同其他人一齊撘枱.

之前已經聽到幾個朋友介紹話這間食物唔錯, 一直遲遲都未去原因係每次經過尖沙咀分店都好多人等位

上星期日終於試下.

見去開銅鑼灣就約朋友一齊食午餐啦. 原本都預左來到睇情況, 點知咁好彩來到即有位. 用餐時間2小時, 每人需要點一杯飲品.


餐廳面積好大, 如果坐到出面仲可以對住維園都幾舒服, 就算人流多, 但佢地枱與枱都做出合理距離, 我最喜歡這一點有時做生意搵錢都要想下食客感受. 這裡相比銅鑼灣咖啡弄舒服得多.


友人必點水果茶; 而我就選擇鳳梨伯爵茶. 這裡茶底相對比較濃厚而且我覺得比較甜, 但水果味亦濃郁. 







再來我地點左個雞扒檸檬青醬意粉同新出產品酥脆熔岩芝士吐司.

二款食物我最喜歡就係個意粉, 個青醬加入檸檬好清新帶點酸酸地真係好好味, 而且雞扒皮脆面層加左芝士粉好惹味, 整個意粉真係秒殺.

再來吐司都做得好有特色, 中間夾上芝士再炸, 食時配上雪糕又甜又咸幾配合, 只係雪糕太快溶啦食到一半, 雪糕都變成汁. 吐司係炸, 中間係芝士, 又有一大堆忌廉全部野都好漏真係食1/4件已經好飽肚.

整體上這裡環境座位都令人好舒服, 其實對於我來講有2小時用餐都係足夠有餘, 服務都好好, 食物味道好好,唯一覺得這裡飲品茶太濃, 下次有機會再來試下問下茶可否淡D.
 相信這裡會係我約朋友傾計嘆茶新地方.

地址: 銅鑼灣告士打道311號皇室堡3樓313-314號舖

留言

熱門文章