Passion by Gerard Dubois@銅鑼灣

這間食店原來不知不覺係香港都開左多間分店, 終於等到係銅鑼灣都有開. 上星期六其實係旺角買過佢地D pastry來食都覺得好好味.
晚上7點幾來到已經差不多滿座, 自助形式, 店鋪都算大座位都不算迫幾舒服.

我同友人都唔算太肚餓就點左個磨菇意粉, 一份細沙律, 另外再點左個椰子熱情果蛋糕食, 我自己再叫左杯梨檸檬薄荷凍飲..

份量其實都偏細但味道真係唔錯
沙律細份可以選3款口味, 岩晒我D貪食又多心既人可以試多幾款, 今次選左咖哩雞意粉, 紅菜頭同埋水牛芝士蕃茄, 樣樣都好好食, 特別喜歡個咖哩雞意粉.帶少少咖哩香真係唔錯.


再來既磨菇意粉味道都唔錯, 好多磨菇意粉亦煮得剛好.


最後既甜品椰子熱情果蛋糕好香椰子味反而中間熱情果餡就無咁突出; 不過甜度岩岩好. 另外我杯飲品好特別又唔甜好香薄荷好清甜十分喜歡.

整體上食物同環境都令人滿意, 唯一係這裡的服務真係麻麻. 特別整間店唯一一個長髮廚師, 粗聲粗氣好似好急咁叫人點食物真係令人反感!!

留言

熱門文章